Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opbygning af hjemmeside - billigst muligt

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en ung studerende på 18 år,

Jeg syer tøj, i alle afskygninger og har ind til videre brugt en gratis løsning til min webshop. Men min ide er en hjemme side hvor alle mine styles kan ses(med den nødveding beskrivelse), og så henvender kunder sig med mål og størrelser hvorefter jeg syer produktet i den givne størrelse(eventuelt også i andre farver hvis kunden har specielle ønsker). Jeg har aldrig selv lavet en hjemme side - men har nogle helt bestemt ideer om hvordan den skal se ud, jeg mangler bare en til at føre dem ud i livet.

Det skal være den billigst mulige løsning - da jeg som sagt er studerende har jeg ikke over 5.000kr og helst under, til oprettelse af hjemmesiden.

Håber i kan hjælpe mig!

Mvh

Cecilie Smile

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie.

Det lyder som en fin forretning du har gang i. Og det er selvfølgelig klart at du ikke har så store penge at gøre med endnu, sådan er det jo.

Jeg har meget erfaring i webbranchen og synes absolut at den bedste webshop løsning for dig vil være en HostedShop hos Wannafind.

Den er nem at gå til, virker lige "out of the box", opsat på ganske kort tid, intuitiv let at forstå for dig som administrator, har fine mange indbyggede muligheder, samt flotte, gode, veltestede designs, som er lige til at sætte på din nye webshop. Der mangler ganske enkelt ingenting.

Prøv en gratis Demo af HostedShop - og læs mere her:

http://www.wannafind.dk/webshop/

Jeg anbefaler Basic-pakken til dig som en start. Så burde du have til et års tid med dine 5000 kr - og derefter har du sikkert tjent så mange penge at du kan opgradere :)

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Cecilie.

Smid gerne en mail på lucca@freemedia.dk så skal jeg glædeligt udarbejde en hjemmeside til dig. Præcis efter dine egne ønsker.

Vi kører wordpress optimerede sider til en pris af 2500 inkl. moms.

Derudover lyder det som et rigtig spændende projekt. Jeg er efterhånden selv ved at have fået et godt netværk af designere :)

Mvh.

Lucca

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperLundNielsen:
Jeg anbefaler Basic-pakken til dig som en start. Så burde du have til et års tid med dine 5000 kr - og derefter har du sikkert tjent så mange penge at du kan opgradere :)


Det virker da dyrt i mine øre..


Cecilie efterspørger ikke en webshop som sådan, hun efterspørger en simpel Wordpress side med billeder og beskrivelse af hvad hun kan lave osv.
(Hvis jeg tager fejl, så ret mig gerne Cecilie :-) )



@Cecilie, Det du efterspørger er ikke så indviklet at lave.

Kunne du tænke dig at sende en privat besked til mig med krav til din side? - Altså hvad skal den kunne udover:

Oversigt over hvad du kan lave
Menu med f.eks. - Kjoler - Trøjer - Halstørklæder - osv - osv 
En kontakt side
Lidt information om dig på en side.

- Bare et gæt, ikke et "krav" :-)

Ser frem til din PM :-)

Mvh Christoffer 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor starte med en halvfesen "midlertidig" løsning, frem for at satse stort og lægge ud med alle de bedste muligheder på hånden fra start af?

Den dag hun vil starte en webshop, skal hun jo så IGEN ud og bruge penge på en NY løsning, som ligger langt over Wordpress-siden. 

No offense. Der er mange at betragte situationen på. Men nogen gange skal man bare se det store perspektiv.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal jo også huske kundens behov, og som jeg læser det ovenfor, er Cecilie's behov på nuværende tidspunkt ikke så stort.

At hun vælger at starte stille ud er jo i og får sig smart nok. At starte med en løsning og have den et halvt år til et år det er da en udemærket løsning, og udelukker ikke en opgradering eller udvidelse af hendes eksisterende løsning. Det er jo her wordpress er fantastisk, der er jo næsten kun de begrænsninger man selv sætter.

Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil det sige at jeg senere kan udbygge den samme side til webshop?

mvh

cecilie

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Cecilie7856:

Hej,

Vil det sige at jeg senere kan udbygge den samme side til webshop?

mvh

cecilie



Ja det kan man sagtens =) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den absolut billigste løsning er hvis du laver webshoppen selv, og det er ikke særligt svært at få det grundlæggende på plads.

Et billigt og godt webhotel koster 1 kr for første år hos webhosting.dk og .dk domænenavn kan du få for 44 kr.

Herefter kan du købe et flot theme til 200 - 500 kr med installationsvejledning hos themeforest: http://themeforest.net/category/ecommerce .

Du får også brug for et ftp-program: https://filezilla-project.org/ til at overfører filerne fra din computer til webhotellet.

Jeg vil anbefale dig at vælge en prestashop eller magento løsning.

Spørg løs her på amino eller betal mig eller en anden en timepris, hvis du kører fast.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil klart anbefale dig at skrive til Rasmus Bruhn fra Nhurb.

Mvh

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)