Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opbygning af hjemmeside - billigst muligt

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en ung studerende på 18 år,

Jeg syer tøj, i alle afskygninger og har ind til videre brugt en gratis løsning til min webshop. Men min ide er en hjemme side hvor alle mine styles kan ses(med den nødveding beskrivelse), og så henvender kunder sig med mål og størrelser hvorefter jeg syer produktet i den givne størrelse(eventuelt også i andre farver hvis kunden har specielle ønsker). Jeg har aldrig selv lavet en hjemme side - men har nogle helt bestemt ideer om hvordan den skal se ud, jeg mangler bare en til at føre dem ud i livet.

Det skal være den billigst mulige løsning - da jeg som sagt er studerende har jeg ikke over 5.000kr og helst under, til oprettelse af hjemmesiden.

Håber i kan hjælpe mig!

Mvh

Cecilie Smile

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie.

Det lyder som en fin forretning du har gang i. Og det er selvfølgelig klart at du ikke har så store penge at gøre med endnu, sådan er det jo.

Jeg har meget erfaring i webbranchen og synes absolut at den bedste webshop løsning for dig vil være en HostedShop hos Wannafind.

Den er nem at gå til, virker lige "out of the box", opsat på ganske kort tid, intuitiv let at forstå for dig som administrator, har fine mange indbyggede muligheder, samt flotte, gode, veltestede designs, som er lige til at sætte på din nye webshop. Der mangler ganske enkelt ingenting.

Prøv en gratis Demo af HostedShop - og læs mere her:

http://www.wannafind.dk/webshop/

Jeg anbefaler Basic-pakken til dig som en start. Så burde du have til et års tid med dine 5000 kr - og derefter har du sikkert tjent så mange penge at du kan opgradere :)

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177