Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Temperatur overvågning i køledisk?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet Elogger.dk er vist også ved at have noget på banen i den retning, jeg syntes at have hørt at deres system er både billigt og nemt at sætte op, de bruger i hvertfald en cloud løsning, så man har adgang via sin mobil telefon eller andet online udstyr.

Jeg ved dog ikke om de er 100% færdige med løsningen, men måske man kunne lave en aftale med dem om at være forsøgskaniner??

De er i hvertfald i fuld gang med deres nye hjemmesidehttp://elogger.dk

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ThermIT er naturligvis også 100% cloud baseret, og man skal ikke installere programmer lokalt.

1) Placér en sensor hvert sted man ønsker at måle
2) Tilslut hovedmodulet til el (220 Volt eller 12 volt i bilen)
3) Herefter foretages opsætning via website

Adgangen foregår fra PC, Tablet eller Smartphone. Varsler får man på mail eller SMS.

 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes at have hørt, at Elogger.dk produkter er ca. ½ pris, med samme funktionalitet.

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

rentebasen:

Syntes at have hørt, at Elogger.dk produkter er ca. ½ pris, med samme funktionalitet.

 

Ja, det rygte havde jeg også hørt, men det viste sig ikke at være korrekt. I det hele taget er der ikke meget tilgængelig information om e-logger, og hjemmesiden giver ikke så meget hjælp. Der er en shop, men den er ikke åben lige nu.

 

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

rentebasen:

Jeg ved dog ikke om de er 100% færdige med løsningen

Nu hvor de holder til på samme adresse som Rentebasen kunne du måske stikke hovedet ind og høre? ;-)

Der er ikke noget i vejen for at anbefale egne ydelser på Amino, men gør det lige med åbne i kort i stedet for "jeg har hørt", det virker så dumt :)

Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ThermIT har et meget enkelt og prismæssigt billigt system med trådløs temperaturovervågning og hoster til en meget fin pris - ring gerne til salgschef Ivan Lindgren Hansen på 20228579

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Fra  LogTech Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ThermIT har et meget enkelt og køreklart system med trådløs temperaturovervågning, dokumentation og mulighed for advarsel på sms og mail ved udsving til en meget rimelig pris - ring til salgschef Ivan Lindgren Hansen 20228579 og får et godt tilbud 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)