Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Temperatur overvågning i køledisk?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Tranbergs indlæg i denne gruppe, fik en gammel ide til at poppe op hos mig. Og jeg tænkte at jeg lige vil vende den med Amino Amigo'erne:)

Jeg tænker på den kære smiley ordning, som bl.a indebærer at pizzariaer skal registrere temperaturen i køleskabe og diske.
Kender i nogle produkter der nemt kan opsamle temperatur data fra f.eks 5 forskellige steder, og sende det til en server.

Ser frem til at se om nogle af jer kender noget hardware der understøtter dette:-)

veisfeld:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Veisfeld:
Ser frem til at se om nogle af jer kender noget hardware der understøtter dette:-)

Tror ThermIT kan klare det, prøv at kig på deres produkt side.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Bingo - det ser jo lige præcis ud til at være løsningen:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at det er et gammel indlæg men prøver lige at genoplive det.

Kan man nogle steder læse præcis hvad kravene er til registrering af temperaturer i fødevarebranchen, samt i detailhandelen? Jeg har kigget meget på fødevarestyrelsens hjemmeside, men jeg syntes ikke jer er stødt på de helt rigtige krav.

Hvor ofte skal de registrerer, skal det gemmes, skal det være elektronisk, hvor længe skal det gemmes, osv. osv.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det må fremgår af lovgivning eller en vejledning fra fødevarestyrelsen.  Hvorfor ringer du ikke bare til din lokale fødevare region?

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Fra  LogTech Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på TempGuard fra Logtech: www.logtech.dk

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som ved hvad thermit tager for at få hosted en sensor hos dem?

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Fra  LogTech Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

TempGuard har i modsætning til andre trådløse systemer ingen begrænsning i rækkevidden systemet er meget billig i brug.

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

rentebasen:

Er der nogen som ved hvad thermit tager for at få hosted en sensor hos dem?

 

♫ Ring til David Slott hos ThermIT på tlf: 52 39 88 92 ♫

Fortæl ham hvad dit behov er, så giver han dig en god pris, og ikke mindst en god og gratis rådgivning.

ThermIT overvåger idag temperaturen  mere end 7.000 steder I Danmark, Norge, Sverige, Finland.

Største segment er naturligvis fødevaresektoren, men ThermIT måler også temperaturen på bunden af en sø (4 meters dybde), transport af blodplasma og medicin og alle mulige andre steder hvor temperature er en vigtig parameter.

Nå ja, og så i mit eget serverrum, mens jeg selv ligger og sover.

ThermIT er meget mere end en "en dims". Det er et komplet koncept til måling, logning, rapportering og varsling af temperature.

 

Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes også en "dims" hvis navn jeg ikke kan huske, der har forskellige tilslutningsmuligheder (bl.a. temperatur) som broadcaster det via wifi til en cloudløsning. Koster vidst nok ca. 150 usd stykket, hvilket jo er ret rimeligt... 

:) Casper 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)