Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være medejer i et ready-to-launch koncept?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop udviklet 10 forskellige websites som omhandler sammenslutninger af brancheforeninger, såsom rengøringsselskaber, tømrer/snedker, iværksættere, kioskejere mm. og skal i den forbindelse bruge et team på hvert "koncept" til at køre det til tops.

Konceptet går i korte træk ud på at jeg sammenslutter brancheforeninger, f.eks rengøringsfirmaer. Man kan blive medlem for 995 om året (kunden betaler 995 med det samme for det første år) og får mulighed for at få fantastiske tilbud og rabatter på bl.a

- Mobilabonnement og omstillingsservice
- Arbejdsbeklædning og tekstiltryk
- Sikkerhedssko
- Inkassoservice og kreditoplysninger
- Kurser i løfteteknik og ergonomi
- Tværfaglig behandling på Sundhedscenter

Inkassoservice og kreditoplysninger,  Rengøringsprodukter
- Udstyr
- Rengøringskurser
- Brændstof
- Sekretærservice
- Mødebooking
- Udarbejdelse af hjemmeside

og meget mere - dit ansvar vil også være at få nye tilbud til sitet, så der hele tiden sker fremskridt. Der vil på den "lukkede brancheforening" ligeledes være forum til alle andre rengøringsselskaber, til at spørge til råds og hjælpe andre, køb og salg sektion til salg af måske varerpartier eller lign., events - f.eks d. d. og d. holdes rengøringsevent - sådan rengør du huset d. 29 marts, hvor man kan tilmelde sig. Profiler med egen væg, mulighed for at networke, kapitalbørs - mulighed for at søge penge hvis noget går helt galt, skabeloner til dokumenter (f.eks start af ApS, ejerskabsblabla...), videoguides og find medarbejdere - mulighed for at søge medarbejdere - eller hjælp fra andre rengøringsselskaber i tilfælde af sygdom eller lign., nær ens egen bopæl. 

Dette er blot eksempel på hvordan rengøringssitet vil foregå. Der vil blive 10 andre sammenslutninger og 10 mere senere hen. 

Ønsker du at starte noget helt andet, f.eks sammenslutning af fodboldspillere (bare et eksempel) - eller andet du brænder for, som du ser potentiale i? Så kontakt mig, så finder vi ud af noget.

Dette er hvad jeg forventer af dig/Jer:

- Du har overskud og klar til at gå all-in på konceptet.

- Du har eventuelt erfaring med en af overnævnte brancher (Ikke et must)

- Du er over 24 år gammel.

- Du har eventuelt en lille salgsmand/kvinde gemt i dig.

- Du er social, god til at snakke med mennesker.

- Du har erfaring som leder (hvordan man styrer en forretning mm.)

Dette er hvad jeg kan tilbyde:

- Unikke koncepter klar til at tjene penge. Medlemsskaber koster 995 kr. om året. (kunden betaler 1 år forud af gangen) - nemme at sælge til kunder!

- Unikke websites klar til lancering, sælger administrationspanel med kontakter i de forskellige brancheområder man skal kontakte og få lukket salg ved, backend administration etc.

- Ejerskab i selskabet (Anparter) (12,5%-49,5%) alt efter erfaring og antal personer der skal drifte det.

- Sparringspartner

Altså, jeg bygger koncepter fra bunden og lader andre styre forretningen - det er kun de bedste jeg efterlyser. Så går du og drømmer om at have din egen virksomhed, men ikke ved hvad - så bliver dette måske din første rejse.

Jeg kan beskrive koncepterne nærmere i PM.

Sådan "ansøger du":

Fortæl kort om hvem du er, hvor du er fra og din alder. Fortæl om dine erfaringer om eventuelt overnævnte brancher.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)