Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investorer og gode råd til nyt projekt

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er to unge iværksættere, der har planer og redskaberne til at starte et styling firma op i Århus centrum.

Vi har alt sat op til ar kunne begynde og mangler sådan set "kun" en startkapital.

Vi vil helst undgå, at gå i banken, da vi helst ser os fri for, at blive "slaver", af bankens renter.

Ideén er, at opkøbe biler og shine dem op. Lave noget særligt ved dem(customized biler), således at den nye ejer får sig en helt unik bil.

Firmaet skal hedde Style & Stil - Custommade.

Værkstedet er 375 kvm, og vi får 13.000 kvm meter kontor, plus kantine med, for en helt særlig pris på kr. 6500 ex forbrug og moms

Vi har budgetteret at vi skal bruge kr. 200.000 til at starte virksomheden op. Så har vi til indskuddet og ordentligt værktøj, samt de første tre biler mm.

Vi har mange års erfaring med styling af biler og salg og service, så vi er kompetente til opgaven.

Håber der er en som, kan lide ideén om fede biler og perfektion bag hver en opgave!

 

Med venlig hilsen

Style & Stil - Custommade

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en virkelig sjov ide, men du mangler noget meget centralt: Hvad får investoren ud af sit indskud?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn.

Vi har flere idéer om, hvordan investoren får sine penge igen, eller måske bliver medejer til projektet.

Den kommende investorer, må meget gerne komme med komme med forslag til helt projektet.

Det vi vil og beskæftiger os med, er alt inden for styling (autolakering, fremstilling af subwoofer, installering af anlæg, toning, klargøring og andet gejl. mm)

Alt i alt har vi 7 års erfaring med autolakering og alt andet med biler.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk idé! 

Håber I har succes med at finde en investor :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt i har gang i! Jeg sad faktisk selv og tænkte på noget lignende, da jeg læste (vist nok "Steve Jobs") hvor hans far købte brugte biler og satte dem i stand, for at sælge dem.

Det eneste jeg egentlig vil kommentere er navnet.. Jeg synes det lyder lidt mærkeligt, at det hedder "Style & Stil" hvilket jo betyder det samme...

Nu hvor både Style & Custommade er engelsk, så ville jeg finde et andet ord end stil på engelsk.. Jeg kan ikke selv lige komme på noget, men måske kan nogle andre Aminoer eller jer selv? :-)

Jeg håber i kan se hvad jeg mener..

Alt held og lykke med det spændende projekt! 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften,

Jeg tror faktisk ellers at låne penge i banken til en opstart, er en god ting. Selvom de har høje renter..

1. I får præsenteret jeres idé, for en bankmand som ser meget kritisk på det. Han kan måske finde de fejl som I ikke selv kunne.

2. I er hængt op på at få lavet en god og seriøs forretningsplan.

3. I bliver nødt til at arbejde hårdt på at det bliver en succes, ellers hænger i med en gæld hen over hovedet i fremtiden.

Forsat god fredag!

- Mads

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Edison88"

kan du lige gentag hvor stor et kontor der er `?

Fra Schafflund
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Blue3w.com Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edison88,

send mig et telefon nummer eller email, saa vil jeg give det til min chef. Han samler paa biler og bruger ogsaa mange penge paa race og saadan noget. Ved at han ogsaa invisterer i race eller bilstyling. Du kunne ogsaa kontakte ham direkte under hans facebook side "facebook.com/schneppat".

Kan ikke love dig at han invisterer, men mere end nej kan du jo ikke faa ;)

Mange hilsen fra Soraya de Vries

Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nasash.

Selve kontoret som tilhører værkstedet har jeg ikke kvm på.

Den kontorbygning som vi lejer med i samme husleje, er 13.000 kvm og dertil følger der 242 kvm kælder, samt kantine og opvisningsrum, plus værelser/rum/kontorer til diverse.

Mvh 

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Det var godt nok stort, er de 13000kvm så til jeres rådighed ? Eller skal i betale ekstra for brug af mere plads end værkstedet ?
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)