Køb et Amino Sponsorlink
Goldenplanets shop er bygget over et opensource system kaldet www.oscommerce.com De har dog tilpasset den meget og rettet mange fejl og mangler i denne. Det gode ved at vælge deres løsning er at i rent faktisk kan få adgang til kildekoden og derved kunne tilpasse shoppen. Det kræver dog en programmør da oscommerce er meget kompleks. Hvis i ikke har brug for at ændre i selve kildekoden kan i også kigge nærmere på www.scannet.dk og www.dandomain.dk som er nogle af de førende i danmark når det gælder standard lejeshops.
Jeg har kun gode erfaringer med Golden Planet. Vær dog opmærksom på, at det (alt efter de ønskede modificeringer) kræver megen tid at sætte sig ind i strukturen i systemet.
Vælger i GP - eller en anden OSC løsning, kan jeg anbefale forumet på www.openfoum.dk.
God vind!
Thomas
Markedets billigste OEM reservedele til Peugeot og citroen
Og det var så www.openforum.dk
albelli:Vælger i GP - eller en anden OSC løsning, kan jeg anbefale forumet på www.openfoum.dk.
Syntes det er bedst at have sin egen shop i stedet for at leje en shop. De penge man evt bruger til at få designet sin egen shop er hurtigt sparet ind..
KomsiKomsa.dk: Syntes det er bedst at have sin egen shop i stedet for at leje en shop. De penge man evt bruger til at få designet sin egen shop er hurtigt sparet ind..
Goldenplanet kan gå hen og blive en temmelig dyr løsning. Hvis i får mange besøgende eller mange varer bliver det virkelig dyrt. Så jeg vil ikke anbefale Goldenplanet.
Hej Web-creation
Det er rigtigt, at GP opkræver ekstra for opgradering af båndbredde og diskplads. Vi betaler dog gerne for den gode support og stabile drift.
Til gengæld synes jeg, at det havde været god stil, at du havde suppleret din manglende anbefaling af GP med den information at I er en konkurrerende virksomhed, som også tilbyder løsninger baseret på OSC.
Mvh. Thomas
albelli:Det er rigtigt, at GP opkræver ekstra for opgradering af båndbredde og diskplads. Vi betaler dog gerne for den gode support og stabile drift.
Netop fordi vi er en konkurrende virksomhed vælger jeg ikke, at komme med anbefaling om at de skulle vælge os i stedet.
Jeg fortæller blot sandheden.