Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du også spare 25%, og har du en langsom hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg giver lige nu og april måned ud, 25% rabat på hastighedsoptimering af din hjemmeside. Skriv en mail til hastighed (snabel-a) ktj-media.dk hvis det kunne have din interesse. Og skriv endelig herunder hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Det gælder selvfølgelig alle typer hjemmesider, hvad enten det er blogs, firmasider, shops, medlemssider eller noget helt andet. og nej det er ikke kun et tilbud forbeholdt Aminoer.

Læs her nogle artikler om hastighedsoptimering, og lær mere om det.

http://www.ktj-media.dk/blog/w3tc-wpsc-quick-cache/

http://www.ktj-media.dk/blog/test-hjemmesidens-hastighed/

http://www.ktj-media.dk/blog/langsom-wordpress/

Ser frem til at høre fra dig

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et rigtigt godt tilbud, Kim.

Jeg har jo benyttet dig flere gange til både mine forretningers egne og kunders websites.

Du har helt klart min anbefaling. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Kunne du give et eksempler på priser eller opgaver? Jeg mener hvis du giver tilbud hver gang er de 25 % jo noget af en tillidssag.

Jeg har sikkerhedseksperten.dk, hvor jeg snart ligger nyt design på, også kommer jeg til hastigheden.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Også anbefaling af Kim herfraYes

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
Kunne du give et eksempler på priser eller opgaver? Jeg mener hvis du giver tilbud hver gang er de 25 % jo noget af en tillidssag.
Først og fremmest, 100% tillid til at jeg ikke snyder mine kunder, er nr 1 på min liste over krav til mine kunder. Er der som udgangspunkt ikke tillid til mig på den ene eller den anden måde, så kan jeg personligt ikke se at man kan få et godt samarbejde.

Det vil jo være svært for eventuelle kunder at vurdere hvad der har ligget i den pågældende opgave, så skal jeg til at skrive det også, og selv der vil det være relativt uoverskueligt for en eventuel kunde. Så eksempler giver ikke rigtig noget billede af hvad netop deres hjemmeside koster at få optimeret.

Hjemmesider er meget forskellige, og nogen kunder vil gerne gå helt i dybden, andre vil bare have de store syndere væk. Nogen har wordpress andre har skræddersyede løsninger, hvilket betyder at nogen også skal have special programmeret løsninger til lige deres system... Så der er stor spredning i opgavens størrelse, og det vil derfor være umuligt for en kunde at gennemskue selv med eksempler...

Men fælles for dem alle er at der ikke gives fastpris tilbud på sådan noget, men at man betaler for den tid jeg bruger på det eller bliver bestilt til at bruge på det. Min timepris står på min hjemmeside, så der skulle ikke være nogen ko på isen så at sige.

Med ovenstående betyder det at hastighedsoptimering kan tage alt fra 1-? timer alt efter hvor meget i dybden jeg skal gå, hvilke muligheder der er, og selvfølgelig hvad kunden ønsker.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis Kim ikke leverer varen, så betaler JEG pengene tilbage... Og dog ikke, men det er tæt på.

Kim har næsten opfundet loadhastighed ( og fjernet den igen ), og jeg kan ikke anbefale nogen mere til opgaven

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Kim har næsten opfundet loadhastighed ( og fjernet den igen ), og jeg kan ikke anbefale nogen mere til opgaven
Takker for rosen

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der kun en uge til tilbuddet slutter, og vi igen ryger tilbage på originalpriser.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)