Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pacsoft til opencart hjælp?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Er der nogen herinde der ved om  der findes en integration af pacsoft til opencart, eller kunne tænke sig at lave det for mig? Vi har rigtig mange ordre hver dag til vores shop, og der tager for lang tid at oprette ordre enkelvis pacsoft.

Håber der er nogen der kan hjælpe eller måske evt har samme problem.

Mvh Claus Poulsen

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogen?

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 52
Fra  3dKids Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg leder selv efter det samme.. fandt faktisk frem til dette: http://davidwigg.se/guide-exportera-adress-fran-opencart-till-pacsoft-unifaun/ Ikke sikkert det virker, da det er opsat til den svenske Pacsoft.. men mon ikke det kunne komme til at virke. Jeg vil få min "webmaster" til at kigge på det til min shop og kan godt give besked hvis jeg får det til at virke..

3dKids.dk - Gipsafstøbninger af baby hånd og fod i utrolig 3D.

Et minde for livet.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 52
Fra  3dKids Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke gider arbejde med det selv og det bare skal virke: http://smartsend.dk

3dKids.dk - Gipsafstøbninger af baby hånd og fod i utrolig 3D.

Et minde for livet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt bruge sådan et modul. Ser ikke ud til at Smart Send understøtter OpenCart endnu. 

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Krispdk.

Jeg fandt løsningen og det var smart send. yderst tilfreds med der produkt, skriv gerne en pm til mig hvis du vil se funktionaliteten inden du bestiller hos dem. :)

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg er også lige blevet kontaktet af Smart Send og kan se at de rent faktisk understøtter OpenCart. Jeg vil meget gerne se funktionaliten, da flowet er vigtig i en travl hverdag :-)

Btw. så er Coolbaby.dk ret godt skruet sammen. Er det et modul som viser knappen "Gå til kassen" når man har valgt "Læg i kurv"? 

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har hos www.azite.dk produktet eShop+ der bygger på OpenCart. Vi har loavet Pacsoft udvidelse, så hvis du har behov for den løsning på din OpenCart shop, så hjælper vi gerne.

Ja vi hjælper da også på andre webshopsystemer hvis det ønskes.

Tommy

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på trapperne med en løsning der giver OpenCart bruger mulighed for selv at sende data over til Post Danmarks Pacsoft system. Der bliver tale om en engangsbetaling. Jeg har netop i dag sendt en beta version til Kristian herfra tråden.

Jeg har allerede står erfaring med udvikling til Pacsoft, fx har jeg lavet denne her løsning til Prestashop: http://www.prestatips.dk/shop/da/prestashop-moduler/16-pacsoft.html

Prisen er en smule lavere end Prestashop Modulet fordi der ikke er nogen Pickup Locator med, nemlig kun 695,- + moms. I finder produktsiden her: http://www.prestatips.dk/shop/da/prestashop-moduler/24-opencart-pacsoft-modul.html og der er mulighed for at signe sig op så man får besked når produktet bliver frigivet.


Jeg håber det kan bruges, og så snart jeg har noget test info fra betatesten så frigiver jeg modulet.


Tim

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Superlækkert Tim! Det har vi OpenCart brugere efterspurgt længe! 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)