Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt basic!!! Hvad betaler jeg reelt selv for mine indkøbte varer til vidresalg??? Fradrag??Må man videresælge fra ebay?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg har et alm. lønmodtagerjob, men vil gerne starte egen virksomhed op selv. 

Jeg tænker at indkøbe tekstilvarer fra auktioner på ebay - til beklædning. Må man godt det - til videresalg i webshop i dk - hvis man selv tager billeder af sagerne? (jeg er med på der skal betales importmoms og importafgift og evt. told over bestillinger over 1160 kr. 

Jeg forventer et bliver et lille firma med omsætning på under 50.000 årligt, og derfor ingen momsregistrering. - men kan jeg stadig trække mine indkøb af varer fra? og andre driftsomkostninger? og går de så ind i min lønmodtagerøkonomi. Der vil jo være et overskud altid jo. - det er en fast månedsløn. Hmm.. er megaforvirret. for mit lille nye firma vil muligvis give underskud i opstartsfasen, men jeg vil jo altid have et overskud i og med jeg har et job ved siden af med en årlig indtægt på ca. 400.000. før skat.

Vil mit personlige fradrag stige i og med jeg starter firma? og har udgifter til vareindkøb og vedligehold og webshop osv.?

 

- og skal man så betale lønsumsafgift? - når man ikke er momsregistreret

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)