Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til Hvideskjorter.dk søges

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
Bevares, du er med garanti en forbandet dygtig ingeniør og super skarp til det tekniske. Og det er da imponerende tal du skriver om - absolut. Der er dog, som jeg forstår, stor forskel på teknik og dét at kunne designe og lave en webshop, der kan konvertere. Jeg kunne også stadig godt tænke mig at se dine referencer (altså ***webshops***) :)

Jeg mener selv jeg er super stærk på det tekniske, men har grebet tingene holistisk an. Så usability, forretningsstrategi, konverteringsoptimering er alt sammen noget der har været en del af den rådgivning jeg har solgt. Jeg har været omkring et par hundrede webshops efterhånden og vil mene at jeg har lært noget af dem alle.

Lars Thomsen:

Hvem kommer i øvrigt til at stå for SEO? Gør du det, og er du god til det, ja så begynder det jo at ligne noget :)

Det bliver ikke mig, men partnerne kandidaterne der har skrevet deler sig op enten seofolk eller forretningsfolk, så måske skulle vi være tre.

Lars Thomsen:
Misforstå mig ikke, det er ikke for at hakke ned på dig eller dit 'tilbud' - men bare for at få en afklaring på, hvad der i mit hoved lød hovedløst (hæhæ, ah den var sgu billig).

Det gør ikke noget, jeg har fået en fantastisk chance, for at blære mig med hvad jeg har opnået og hvem jeg er. Du burde havde samme mulighed, når du skriver at min indsats er prissat alt for højt, så for man det indtryk at du har frygteligt meget at byde på ? så blær dig :-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Det er pudsigt, du igen ikke henviser til nogle konkrete referencer (webshops), du alene har stået for fra bunden? :)

Lundsby:
når du skriver at min indsats er prissat alt for højt, så for man det indtryk at du har frygteligt meget at byde på ? så blær dig :-)

Det var absolut ikke hensigten med mine indlæg her i tråden. Men 'cool' måde at komme ud med panden mod sky, at komme med den kommentar :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
Det er pudsigt, du igen ikke henviser til nogle konkrete referencer (webshops), du alene har stået for fra bunden? :)

Jeg har aldrig lavet en webshop fra bunden selv, men pt. er jeg ironisk nok i gang med to hvor jeg både står for design og implementering. Som jeg skrev så har jeg været inde over stortset alle CloudSprout shops, f.eks. Heino Cykler som også fremgår af reference listen, jeg henviste til i et tidligere indlæg. Et andet projekt hvor jeg har hjulpet lidt til er flaskeposten.

Lars Thomsen:

Lundsby:
når du skriver at min indsats er prissat alt for højt, så for man det indtryk at du har frygteligt meget at byde på ? så blær dig :-)

Det var absolut ikke hensigten med mine indlæg her i tråden. Men 'cool' måde at komme ud med panden mod sky, at komme med den kommentar :)

Ja, ikk' og nu har bolden været spillet op til dig, hvor du kan blærer dig med hvad du har skabt af værdi, men det har du undveget. Det vil de fleste der læser dette desværre tolke som om at der ikke er noget at blærer sig med. Dermed giver det også et rigtigt godt perspektiv på din kritik :-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Jeg har aldrig lavet en webshop fra bunden selv

Okay :)

Lundsby:
Ja, ikk' og nu har bolden været spillet op til dig, hvor du kan blærer dig med hvad du har skabt af værdi, men det har du undveget. Det vil de fleste der læser dette desværre tolke som om at der ikke er noget at blærer sig med. Dermed giver det også et rigtigt godt perspektiv på din kritik :-)

Haha, ja jeg tænkte sgu nok, du alligevel tog det personligt. Mine betragtninger var/er objektive, og har intet med mig (og dig for den sags skyld) at gøre. Tænk over det :)

God aften :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

50/50 ligner for mig en fair fordeling. Lundsby er jo en erfaren herrer der aktivt kan være en vigtig del af forretningen, både med udvikling, strategi, business og netværk.

Skulle det efterfølgende vise sig at Lundsby blot sidder som passiv partner og manden i shoppen knokler løs, er jeg sikker på at også Lundsby kan se det fornuftige i en ny fordeling.

Som iværksætter med webshop syntes jeg faktisk 50/50 er yderst fair.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
Haha, ja jeg tænkte sgu nok, du alligevel tog det personligt. Mine betragtninger var/er objektive, og har intet med mig (og dig for den sags skyld) at gøre. Tænk over det :)

Du kom med din vurdering af hvad min indsats i det foreslåede partnerskab var værd, det har ikke noget med objektivitet at gøre. Det var din vurdering, mange andre ville havde helt andre vurderinger.
Din vurdering er selvfølgeligt formet af dine erfaringer og din baggrund, derfor havde den været spændende at hører mere om. Havde du været en mega succesfuld e-købmand, ville mange nok tillægge din vurdering stor relevans, mens hvis du havde været en lille nystarter med en der driver hobby virksomhed fra hjemmeadressen, og stadig har sin oplevelsen af succes tilgode, så vil mange nok tillægge din vurdering mindre værdi.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
50/50 ligner for mig en fair fordeling. Lundsby er jo en erfaren herrer der aktivt kan være en vigtig del af forretningen, både med udvikling, strategi, business og netværk.

Det tænkte jeg også.

Boysen:
Skulle det efterfølgende vise sig at Lundsby blot sidder som passiv partner og manden i shoppen knokler løs, er jeg sikker på at også Lundsby kan se det fornuftige i en ny fordeling.

Helt klart, jeg har været i forretningslivet nok til at vide at hvis man skal lave noget succesfuld, skal man sørge for at alle smiler.

Boysen:
Som iværksætter med webshop syntes jeg faktisk 50/50 er yderst fair.

Jeg tænkte også det var naturligt at starte sådan, og så se hvad det bliver til.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Du kom med din vurdering af hvad min indsats i det foreslåede partnerskab var værd, det har ikke noget med objektivitet at gøre. Det var din vurdering, mange andre ville havde helt andre vurderinger.
Din vurdering er selvfølgeligt formet af dine erfaringer og din baggrund, derfor havde den været spændende at hører mere om. Havde du været en mega succesfuld e-købmand, ville mange nok tillægge din vurdering stor relevans, mens hvis du havde været en lille nystarter med en der driver hobby virksomhed fra hjemmeadressen, og stadig har sin oplevelsen af succes tilgode, så vil mange nok tillægge din vurdering mindre værdi.

Så egentlig, er alle indlæg, jeg har lavet på amino, ligegyldige og irrelevante? Og alle dine er top relevante og allesammen spot-on? Fordi du modsat mig er en mega succesfuld e-købmand? :)

I så fald er det for alvor op af bakke at få et ord indført i en samtale med dig Hr., så jeg takker af :) Jeg håber da om ikke andet, at mit budskab kom frem for nogle andre :)

...God aften og held og lykke med det :)

Mvh.

Lars Thomsen 

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Lundsby synes ofte du kommer i diskussioner der ikke altid har med trådene at gøre...måske det er din frisure ;-)

Anyway, så forstår jeg simpelthen ikke problemet tværtimod. På Amino er der rigtig mange tråde, hvor der søges en programmør til et projekt som er "den nye facebook" i hvertfald i hovedet på den der poster tråden.

Her er det lige omvendt, her er det faktisk programmøren (en tilsnigelse af titler ;-)) der kommer med et færdigt projekt og som jeg forstår det, så endda også €€ til varer. 

Så selvom det skal laves i det der "sky-sprut" så kan det kun være en sk...god aftale for enhver med drøm om nethandel men uden muligheder for at lave shoppen...

Flere af dem og tillykke til den heldige, når du bliver valgt :-) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Thomsen:
Så egentlig, er alle indlæg, jeg har lavet på amino, ligegyldige og irrelevante?

Det syntes jeg nu ikke at jeg har skrevet, men det er klart at dine vurderinger skal holdes op imod din baggrund og dine erfaringer.

Lars Thomsen:
I så fald er det for alvor op af bakke at få et ord indført i en samtale med dig Hr., så jeg takker af :) Jeg håber da om ikke andet, at mit budskab kom frem for nogle andre :)

Hvis du gerne vil føle dig ramt, så er du selvfølgeligt velkommen til det. Men når du har i tråden i den grad nedvurderer hvad jeg bringer til et forslået partnerskab, så kan du altså ikke bare stikke hovedet i buksen, når jeg spørger ind hvilket baggrund du har for at mene det. Alt andet er decideret useriøst.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)