Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kanal på youtube - visninger?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er hundetræner - og har netop oprettet en kanal på youtube, som jeg vil bruge til at vise div. klip fra træningssituationer.

Er der nogen, der har tips til hvordan man gratis får flere visninger? Jeg har naturligvis lagt det ud på min facebookside - hvad kan man mere gøre for at optimere det?

På forhånd tak, og god weekend!!!!! :-)

VH

Berit.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Indstil linkkanonen - og skyd.
- link til din side i beskrivelsen af videoen.
- send dit link her på Amino - ( vær ikke genert...)
- få dine venner til at dele på FB og andre steder. Vær ikke bange for at opfordre dem til det.
- link på din hjemmeside til videoen. ( Evt. embed den så den spiller når folk besøger din side.)
- relevante fora - kommenter og skyd dit link - hver gang..

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for ideer - det går jeg videre med:-)

god weekend!

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Beritm:
det går jeg videre med

Super. Jeg havde nu nok håbet bare en lille smule på, at du ville linke til din video i dit svar Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Berit,

Jeg vil også gerne give lidt råd med på vejen.

Tre hurtige om YouTube-optimering:

1. Få skrevet en god beskrivelse på din YouTube-kanal, hvor du bruger nøgleord som hundetræning, hunde-rådgivning mv.

2. Få dit website-link ind på kanalen også.

3. Få evt. opgraderet din kanal til det nyeste YouTube-kanal-design. Det betyder bl.a., at du kan få et fint topbanner øverst og en række andre fordele.

4. Få produceret en masse videoer, som har relevans for så mange hunde-ejere som muligt. (Men selvfølgelig skal du også have motivationen med).

Tre hurtige om markedsføring:

1. Link i de relevante fora om hunde, som du kender. Jeg vil ikke råde dig til at linke hver gang, du har lejlighed til det.

Men i stedet udelukkende, når det er relevant, og du har en video i baghånden, som evt. besvarer et konkret spørgsmål. Evt. via embed, så videoen vises direkte på det pågældende forum (det er ikke alle fora, der tillader det).

2. Tag kontakt til hunde-sider og skab evt. et samarbejde med dem, hvor de får lov til at bringe dine videoer gratis, mens du får eksponeret dine videoer og evt. får et link til dit website i bunden (Godt for din søgemaskineoptimering).

3. Læg op til at dine Facebook-fans kan stille spørgsmål, som du besvarer i kortere videoer. Det skaber også interaktion på en spændende måde, mens du skaber mere tillid til dine fans/mulige kunder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Beritm:
Er der nogen, der har tips til hvordan man gratis får flere visninger?

Hej Berit,

Tidligere på ugen bragte jeg denne artikel om YouTube Video SEO på min hjemmeside - den vil jeg mene kan tjene som en rigtig god guide til at søgemaskineoptimere ens videoer.

Held og lykke med det!

mvh

Tobias Ehlig

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide der kan hjælpe dig

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Havde det ikke været oplagt at skrive den ide så?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Google+ Der er også twetter eller hvad det nu hedder, der er link kataloger og meget mere man kan gøre

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)