Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omdeling af reklame flyers, hvad må jeg?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

I forbindelse med åbningen af min virksomhed har jeg tænkt mig at smide flyers ud til en liste af virksomheder jeg har samt en del private.

Flyerne kommer bare i postkassen hos virksomhederne og de private, er der "Nej tak til reklamer" får de ingenting.

Spørgsmålet er om jeg må det? 

Jeg har snust lidt rundt på nettet men føler ikke helt jeg kan finde en løsning på mit problem. Jeg modtager gerne links.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:48

Steffen_k:

Hej amino'er,

I forbindelse med åbningen af min virksomhed har jeg tænkt mig at smide flyers ud til en liste af virksomheder jeg har samt en del private.

Flyerne kommer bare i postkassen hos virksomhederne og de private, er der "Nej tak til reklamer" får de ingenting.

Spørgsmålet er om jeg må det? 

Jeg har snust lidt rundt på nettet men føler ikke helt jeg kan finde en løsning på mit problem. Jeg modtager gerne links.

Ja, det må Du gerne. Du må også gerne give reklamer til de private der har "Nej tak til reklamer", virksomhederne er jeg usikker på. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:58

Dimitri Hardorff:
Du må også gerne give reklamer til de private der har "Nej tak til reklamer"

Jeg har "Nej tak til reklamer" på min postkasse. For en uge siden havde et lokalt firma smidt en adresseløs reklame i alligevel. Det røg direkte i en kuvert og retur til firmaet via PostDanmark. Beklageligvis glemte jeg både frimærke og afsenderadresse. Mon de var nysgerrige nok til at betale strafportoen? Embarrassed

Mvh. Jakob

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:05

Confused

Jeg har et spørgsmål, der er lidt i samme boldgade. Jeg håber, at det er o, at jeg skriver det i denne tråd

Er der nogen regler for at sætte flyers i vinduesviskerne på parkerede biler? Jeg tænker f.eks. på biler der er parkerede i forbindelse med en messe og lign.

Hilsen Skou

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:46

skou:

Confused

Jeg har et spørgsmål, der er lidt i samme boldgade. Jeg håber, at det er o, at jeg skriver det i denne tråd

Er der nogen regler for at sætte flyers i vinduesviskerne på parkerede biler? Jeg tænker f.eks. på biler der er parkerede i forbindelse med en messe og lign.

Hilsen Skou

Av det vil jeg også gerne vide :)

Mette

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:15

Det kommer vel an på om parkeringspladsen er offentlig eller ejet af messehallerne, men det skader jo aldrig at spørge messearrangørene på den pågældende messe..Smile

Mvh Malene

Messearrangør

Messearrangør Søby Promotion

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:44

Tak,

Du har vel ikke et link for god ordens skyld?

Hilsen

Steffen 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:06

Jakob Lind Tolborg:

Dimitri Hardorff:
Du må også gerne give reklamer til de private der har "Nej tak til reklamer"

Jeg har "Nej tak til reklamer" på min postkasse. For en uge siden havde et lokalt firma smidt en adresseløs reklame i alligevel. Det røg direkte i en kuvert og retur til firmaet via PostDanmark. Beklageligvis glemte jeg både frimærke og afsenderadresse. Mon de var nysgerrige nok til at betale strafportoen? Embarrassed

Man behøver jo ikke respektere "nej tak til reklamer" det er op til det enkelte firma...

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:44

Brian Nielsen:

Jakob Lind Tolborg:

Man behøver jo ikke respektere "nej tak til reklamer" det er op til det enkelte firma...

Det har du fuldstændig ret i. På samme måde er det op til det enkelte firma, om de vil betale strafportoen. Det er bare min protest mod, at enkelte firmaer ikke respekterer mit skilt. Hvis alle returnerer de reklamer, de åbenlåst ikke er interesseret i, så vil der nok opstå en større respekt om "Nej til til reklamer"-skiltet.

Måske burde jeg starte "Foreningen Imod Uønskede Reklamer". Har iøvrigt tidligere startede foreninger, der var længere ud end det Smile

Mvh. Jakob

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:43

I det kontorhus jeg har firma i, får vi læssevis af reklamer. Jeg kan huske at vi engang snakkede med det lokale posthus om et "Reklamer nej tak"-skilt, og svaret var, at det kun var til private. Vi fik dog et skilt alligevel, og det sidder på postkassen. Det ser dog ikke ud til at have den store effekt. Posten gider nok ikke slæbe alle reklamerne tilbage.

Jeg mener ikke at det er lovligt at sætte reklamer i forruden på parkerede biler. Jeg kan huske at det er blevet vendt på Amino før, så prøv at søge efter det.

Vi skal, sammen med en leverandør, kører en kampagne om en måneds tid hvor vi sender en flyers ud til ca. 1.700 kontorer og virksomheder. Det skal vi give ca. 2.000 kr. for ved Post Danmark. Det er sgu da billigt! Til den pris gider jeg ihvertfald ikke bruge meget krudt på selv at rende rundt og fylde postkasser...

mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)