Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung Iværksætter med succes og en lys fremtid. Forhåbentligt!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle!

Først vil jeg sige tak, har fået hjælpen jeg har fået herinde tidligere, og sikkert også senere får brug for.

Men lige for tiden spiller alt bare. SPECIELT for min virksomhed.

Er 20 år gammel, har elevplads med løbende skoleophold. 

Arbejder på fuldtid på min elevplads, men ikke nok med det er jeg også på fuldtid i min virksomhed Proteinsalg.dk.

Jeg har opstartet mit helt eget kosttilskuds Brand af navnet Thor Nutrition, som jeg forhandler på min webshop.

Jeg har fået flere hundrede kunder, på trods af min virksomheds korte levetid. Startede ud med KUN at forhandle Proteinpulver, og hvis man ser mit sortiment på shoppen nu er der virkelig sket meget siden oktober 2012. Og jeg er SLET ikke færdig endnu. Jeg har gejsten til at arbejde endnu hårdere for at det her bliver stort. Mit Brand skal ud til forhandlere. 

Nu forstår jeg hvorfor iværksætter ikke har noget imod at arbejde på 60-70+timer om ugen for deres virksomhed. Hvis jeg havde 30 timer i døgnet ville 22 af dem blive brugt på min virksomhed! 

Som det ser ud nu kan jeg slet ikke få hænderne ned og jeg ville bare lige ud med det! Tror venner og familie bliver træt af at høre på en efter et stykke tid. Det er jeg nok ikke den eneste der kender til.

Hvis i har kritik, ris, ros, whatever så kom med det. Jeg kan ta' det!!

Mvh, 

Mark, Indehaver af proteinsalg.dk og Thor Nutrition!

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Tillykke med succesen :-) Det er sgu kanon. Er selv 20 år og fired up ligesom dig.

Jeg står egentlig og vil købe noget proteinpulver. Hvordan differentierer dit produkt sig fra andre på markedet?

Mvh Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder satme fantastisk! Tillykke Mark. :)

Og tak for en god motivering.

Held og lykke fremover.

Ps. Du burde oprette dig som annoncør hos partnerads.dk, hvis du ikke allerede er det. Kunne godt blive relevant for mig, at blive affiliate for dig snart. ;-)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke sidde og lyve. Meget proteinpulver ligner hinanden. Der er ofte ikke den store forskel. Men med Thor Nutrition er du ihvertfald sikret en hvis standard, og jeg går utroligt meget op i kvalitet. Jeg har altid haft planer om at stille op til bodybuilding show's så jeg bruger kun selv en ordenlig kvalitet. Startede Thor Nutrition op med visionen om at give bodybuildere, atleter og almindelige motionister et ordenlgit produkt til en ordenlig pris. Og det mener jeg at jeg har opnået.

Min egen mening er lidt uvedkommen. Den er sløret af at det er mit produkt og derfor kunne jeg jo tale dag ud og dag ind om hvor godt det er. MEN

Det jeg oftest hører fra kunder er at smagen er bedre i forhold til andre produkter. Det lægger rigtigt mange vægt på. Samtidigt så indeholder det 80g protein hvilket også er et must i mit hovede, da det sikre at indholdet af kulhydrat og fedt i produktet er lavt.

Håber svaret kan bruges.

Mvh,

Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er skam medlem af Partnerads, så tilføj mig endelig!

Hvis jeg kan motivere andre, så er det bare kanon. Har så meget gejst at jeg gerne deler ud af det.

Mvh,

Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Og igen, hvis folk har forslag til hvordan jeg kan viderudvikle min '' butik '' så kom endelig med dem. Jeg er meget åben for sådanne forslag, og er altid klar til at prøve noget nyt.

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest godt gået ! :) Markedet for kosttilskud er meget presset og præget af store konkurrenter, som bruger mange penge på markedsføring, så jeg syntes at det er godt klaret.

Mht. kritik så syntes jeg virkelig godt at din side kunne bruge en design opdatering.
Primært headeren fylder for meget, og så syntes jeg at produktbillederne ser for uprofesionelle ud.

Mvh

Andreas Jakobsen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mark.

Du har allerede fået en del ros, så jeg vil bare hoppe direkte til kritikken ;-)

Her er lidt feedback:

- Få lavet nogle købsknapper, fremfor at der bare står 'Læg i kurv' som tekst
- Dit topbanner tager ALT for meget plads, gør det mindre
- Fjern noget tekst, og få gjort toppen mere lækker
- Gør et eller andet ved indkøbskurven, så det rent visuelt er TYDELIGT når der er noget i den
- Fjern valutavælgeren i højre hjørne
- Sørg for at når man går ind på en kategori, så SKAL man kunne se produkter. Nu fylder topbaren og teksten hele min skærm.
- Lav dit checkout om.. Lige nu skal man tage RIGTIG mange valg, for at købe. Skær det HELT ind til benet. Fjern telefonnummer, land osv. Gør så den selv vælger kortet, man skal bare indtaste kortdata. Fjern kategorier og andre sider, når man går videre.

Så har du lidt at arbejde med :-) Skriv til mig hvis du har uddybende spørgsmål til noget af det.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med noget godt brugbart kritik.

Disse knapper får jeg p.t lavet om. Skriver lige igen når de er sat på.

Headeren er også igang med at blive lavet mere enkel med nyt logo.

Valuta vælgeren er nu fjernet.

Telefon nummeret er fjernet, dog beholder jeg land da pakker også skal kunne sendes til andre lande.

Det er ikke muligt at fjerne kortdataen m.m desværre.

Mange tak. Hvis du har andet udover det må du endelig skyde løs :-)

Mvh,

Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan nu er der kommet en ny læg i kurv knap. Syntes selv det ser godt ud i forhold til det gamle. Dog mangler jeg stadig at få lagt resten ind og ny header.

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)