Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling går igennem, men ordren bliver ikke oprettet (Prestashop x Quickpay)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer.

Jeg har nu sammen med en webmaster prøvet at lokalisere en fejl i Prestashop, men uden held.
Det drejer sig om Prestashop version 1.5.2.0.

Jeg har fået opsat QuickPay, og det fungere principelt udemærket, det skal forstås på den måde at når jeg vil check-ud udfylder jeg naturligvis mine personlige oplysninger, og fortsætter så til betalingen hvilket er Quickpay som bliver åbnet i et nyt vindue, her udfylder jeg mine kort oplysninger og trykker "Gennemfør betaling" - betalingen går igennem i Quickpay's system og jeg bliver videresendt tilbage på min shop-url, men når jeg logger mig ind i Backoffice er der ingen ordre.

Kort forklaring: Betalingen går igennem, men ordren bliver ikke oprettet i Backoffice

Er der nogle der kan forklare mig hvad dette problem skyldes? - jeg kaster en håndfuld guldmønter i ansigtet på den som løser fejlen. 


Mvh.
Oliver 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Jeg kan anbefale dig at kontakte Michael fra Innovation Up North, han har helt styr på prestashop og du kan nok godt finde en god pris på dit problem.

Mvh

Chris Nielsen

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :

Hej Oliver,

Jeg kan anbefale dig at kontakte Michael fra Innovation Up North, han har helt styr på prestashop og du kan nok godt finde en god pris på dit problem.

Mvh

Chris Nielsen

Hej Chris.
Tusinde tak for henvisningen, men efter at have søgt lidt rundt omkring kan jeg ikke finde nogle kontaktoplysninger på Michael.
Ligger du inde med en mail, eller et telefon nr. jeg evt. kan træffe ham på?

Mvh.
Oliver 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et OPC modul som du har hentet fra Quickpays hjemmeside? - gratis vel at mærke.. ? Et som de har købt rettighederne til..

Hvis ja - der har været ufatteligt mange problemer med dette modul..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Er det et OPC modul som du har hentet fra Quickpays hjemmeside? - gratis vel at mærke.. ? Et som de har købt rettighederne til..

Hvis ja - der har været ufatteligt mange problemer med dette modul..

Hej Richard.

Ja, det er dét.
De overtog rettighederne til modulet, som du også selv siger, men jeg må ærligt indrømme jeg ikke havde troede det have "mange problemer".

Kender du en alternativ løsning? 

Mvh.
Oliver 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En alternativ, men ideel løsning er at købe dette modul 

Når du køber med support hjælper de endda med at sætte det op.. Og så er det billigt..! Har selv været ved det gratis OPC modul fra Quickpay.. Det var IKKE godt..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Oliver, 

Det er mig der har udviklet modulet som QuickPay har på deres hjemmeside. 

Vi er lige blevet færdige med version 1.1 af modulet (som ligger til download på deres side nu) og her har vi rettet en del bugs samt tilføjet nye features, som den gamle version ikke havde. 

Der er stadig steder der kan optimeres, og det gør vi løbende. 

Mht. til at det ikke fungere med at oprette ordren i back-office, så lyder det til, at det er noget med callback funktionen der driller. 

Du skal være velkommen til at sende info om din shop til mig på kontakt(a)prestadesign.dk, så kigger jeg på det og retter det til UB. 

Ofte er det en lille ting der skal rettes til. 

Grunden til at det ikke fungere 100% kan være rigtig mange fra shop til shop, og det er også derfor at QuickPay skriver på deres side, at man kan kontakte os, hvis det ikke fungere efter hensigten. 

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Hej Oliver, 

Det er mig der har udviklet modulet som QuickPay har på deres hjemmeside. 

Vi er lige blevet færdige med version 1.1 af modulet (som ligger til download på deres side nu) og her har vi rettet en del bugs samt tilføjet nye features, som den gamle version ikke havde. 

Der er stadig steder der kan optimeres, og det gør vi løbende. 

Mht. til at det ikke fungere med at oprette ordren i back-office, så lyder det til, at det er noget med callback funktionen der driller. 

Du skal være velkommen til at sende info om din shop til mig på kontakt(a)prestadesign.dk, så kigger jeg på det og retter det til UB. 

Ofte er det en lille ting der skal rettes til. 

Grunden til at det ikke fungere 100% kan være rigtig mange fra shop til shop, og det er også derfor at QuickPay skriver på deres side, at man kan kontakte os, hvis det ikke fungere efter hensigten. 

Hej Kristian.
Tak for dit svar! 

Jeg sendt informationer til shoppen i en privatbesked.

Mvh.
Oliver
 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super Oliver!

Jeg er på sagen :)

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Super Oliver!

Jeg er på sagen :)

Det lyder godt Kristian!
Jeg ser frem til resultatet.

Tusinde tak. :-)

Mvh.
Oliver

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)