Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du idéen?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og vil smide 10k her og nu i et projekt (flere penge på sigt.) Jeg ønsker det skal være et unikt projekt.

Hvad tilbyder jeg?

- Aktiv investor - penge nu og på sigt

- Kan hjælpe med markedsføring

- Idé udvikling

- Hjemmeside

Hvad tilbyder du?

- En unik idé

- Du brænder 100% for den

- Du bor i Odense

- Du vil bruge det meste af din tid på den.

Jeg glæder mig til at høre fra Dig!

De bedste hilsner

Mads Larsen

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En investor med 10.000... er det en joke?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld, men havde du ikke for få dage siden en tråd hvori du selv søgte en partner til et projekt som du skulle lave og nu står du og vil smide penge i et andet projekt?

Kan da ikke tage dig seriøs!

Rettelse: Jo, den er sørme her http://www.amino.dk/forums/t/193324.aspx?PageIndex=2#1298406

Skulle du ikke holde fokus på det projekt og få det op og køre?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hallo drenge, slap nu lige af en gang. I burde sgu skamme jer:

Mads er 14 år gammel - og det er da bare flot at han vil bruge af sine surt optjente penge til at skabe eller bidrage til en virksomhed!

10.000 er sgu da alligevel penge der kan bruges fornuftigt, på enten markedsføring eller måske at udbygge et lager med et par nye varenumre. Han skriver jo ikke at han forventer 50 % ejerskab eller noget andet helt hen i hampen, men blot at han har penge han kan hjælpe folk som er trængte.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Kammersgaard:

Hallo drenge, slap nu lige af en gang. I burde sgu skamme jer:

Mads er 14 år gammel - og det er da bare flot at han vil bruge af sine surt optjente penge til at skabe eller bidrage til en virksomhed!

10.000 er sgu da alligevel penge der kan bruges fornuftigt, på enten markedsføring eller måske at udbygge et lager med et par nye varenumre. Han skriver jo ikke at han forventer 50 % ejerskab eller noget andet helt hen i hampen, men blot at han har penge han kan hjælpe folk som er trængte.

For mig betyder alder intet, men jeg tager tingene i betragtning i forhold til den anden tråd han har skrevet hvor han søger en partner.. Hvorfor pokker ikke bruge sine EGNE penge i et eller andet koncept som han gerne vil have kan i? Så kunne han skrive, at han ville smide 10.000 kr. i projektet og en partner kunne smide flere penge i det.

Blot derfor jeg simpelthen ikke kan tage det seriøst - 14 år eller ej!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved da ikke med dig, KennM - men jeg har da selv mange jern i ilden. Det håber jeg da også for Mads at han har.

Jeg giver dig dog delvist ret. Ja, det ville give mere mening at bruge sine 10k i sine egne projekter, men hvis han ingen henvendelser har fået på baggrund af den anden tråd, så må man jo se i andre retninger.

Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er super godt at du har lyst til at bruge din tid på projekter...Det kunne være det giver afkast:-) 

Hvis du stadigvæk er interesseret og seriøs så kan vi godt tage en uforpligtende snak:

mvh. June

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Kammersgaard:

Jeg ved da ikke med dig, KennM - men jeg har da selv mange jern i ilden. Det håber jeg da også for Mads at han har.

Jeg giver dig dog delvist ret. Ja, det ville give mere mening at bruge sine 10k i sine egne projekter, men hvis han ingen henvendelser har fået på baggrund af den anden tråd, så må man jo se i andre retninger.

Nu skal det selvfølgelig ikke blive en debat, som fjerner alt fokus fra trådstarters spørgsmål - men jeg har et sådan, at hvis man tror på sit projekt (nok til at søge en partner), så gør man også alt for at det lykkes og man kæmper til alle muligheder er endevendt.

Og at skrive en tråd på Amino er ikke alt. For mig viser det blot, at jeg ikke ville gå i samarbejde med denne type for jeg kan risikere at personen forlader projektet så snart det bliver lidt besværligt og hårdt, hvorfor jeg så står tilbage med projektet og skal køre det videre.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
KennM - undskyld mig, men hvor fanden har bagrund til at skrive dette??
Jeg er rigtigt godt igang med mit projekt! Vi launcher iØvrigt første Juli...
Men må ikke investere en lille del af et andet projekt?
Kenn hvis du ikke har noget at bidrage med, hvorfor så overhovedet skrive et svar?
Få da et liv...

God dag
-Mads
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads måske burde du slappe en anelse af.

Mads:
KennM - undskyld mig, men hvor fanden har bagrund til at skrive dette??

Måske på baggrund af du i flere omgange selv har søgt investor til det ene og det andet, måske du bare skulle fokusere 110% på det projekt først også gå videre, så vidt jeg ved er du 14-15 år, lidt ala det samme som mig, der er det kraftedme svært at sidde og holde styr på 5-6 projekter af gangen altså! 

Mads:
Jeg er rigtigt godt igang med mit projekt! Vi launcher iØvrigt første Juli...

Godt for dig, så brug din energi og penge der

Mads:
Kenn hvis du ikke har noget at bidrage med, hvorfor så overhovedet skrive et svar?
Få da et liv...

Sandsyndligvis fordi han også har en mening omkring dette, og det skal han da have love til. Hvorfor vil du bruge tid på at skrive "Få da et liv", det er ikke en snobbet 5-6 klasse vi går i, det er en iværksætter debat. Kenn har da et liv, ellers ville han sku ikke kunne skrive vel - det samme har du. Vi som mennesker er forskellige, og sådan er det!

Tag nu bare og brug 110% af din tid på 1 projekt - også tro på det istedet for at skulle ud og finde alt muligt andet, det ser lidt ud som om du bare køre død i det ene og det andet.

Du må have en god dag 

De bedste hilsner

Mads Grønning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)