Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et vareparti af E-Cigaretter

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv øv øv, men tak for din henvendelse, det var godt at vide. Men jeg tror nu alligevel jeg vil overveje det (og satse), på at den lovgivning ikke vil blive indgået haha. Men tak for din henvendelse :-)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Så må man sælge meget under en kort periode for at få penge i kassen
Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis Michael ;-)

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv det håber jeg da ikke - er selv gået fra 20-30 smøger dagligt til at ryge e-cigaretter med nikotin - og jeg kan pludselig dufte og smage igen :)
Men et forbud mod e-cigaretter gør jo bare at vi må tilbage på smøgerne igen så.

Dbh Brian 

Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan sgu heller ikke selv se fidusen i det haha :-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at et forbud ville stoppe salget af e-cigaretter. Enten vil de blive solgt sort, af skumle sider på nettet ellers vil de blive importeret fra andre lande. Jeg tror der vil være en masse penge at hente hvis man tør sælge dem når de er ulovlige, ligesom så meget andet.

Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt sikkert ret i :-)

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at gøre det klart en gang for alle, så er det ulovligt at sælge nikotin til danmark, om du så har et firma i sverige eller england, så snart dit side er rettet mod Danmark, så hører det under den danske lovgivning. Dette står bl.a. her: http://www.sst.dk/~/media/Sundhed%20og%20forebyggelse/Tobak/E-cigaretter/SpoergsmaalSvarEcigaretter.ashx - se under spørgsmål 13.

Til trådstarter, så tror jeg personligt ikke at de forbyder elektroniske cigaretter i EU. Jeg tror mere der kommer nogle regler som de forskellige typer elektroniske cigaretter skal overholde, bl.a. indholdet i nikotin væsker.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes selv e-cigaretter er en fantastisk ting. Men. Hvis man tænker det lidt igennem, hvis jeg ryger e-cigaret (Med nikotin) og puster luften ud indenfor, så spreder jeg nikotin via dampen, præcis som man gør ved almindelige cigaretter. Alene på baggrund af det, vil jeg tro at e-cigaretter minimum bliver omfattet af den eksisterende rygelov. Det er meget muligt at der ikke er de samme giftstoffer i e-cigaretter som i almindelige cigaretter, men nikotin i sig selv, er et giftstof, som er dødeligt. Faktisk, skal der ganske lidt til at slå et menneske ihjel. En dødelig dosis nikotin er 30-60 milligram for voksne og 10 milligram for børn.(I følge kræftens bekæmpelse)

I sin tid, da man opfandt Prince Light og andre light cigaretter, troede man at det ville nedsætte kræftrisikoen, fordi mængden af giftstoffer (Bl.a. nikotin) i produktet var mindre, stik imod hvad alle troede, viste det sig at mængden ikke var afgørende. Det var derimod den hyppige brug, som gjorde udslaget.

Nå nu skal det ikke lyde som om at jeg er antiryger eller noget som helst, det er jeg skam ikke. Det er blot mine grunde til at jeg tror på der kommer en lovgivning, hvis ikke et forbud.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper | Fastweb:

Du kan læse flere informationer om dette, her: http://www.eu-oplysningen.dk/upload/application/pdf/c366de7d/12E14.pdf

Har du selv læst det du linker til igennem? :) som der står i PDF'en så skriver EU "
Nye tobaksprodukter omfattes. 
Forslaget udvider direktivet til at omfatte nye typer produkter. Herefter må nikotinholdige produkter (fx e-cigaretter) med et nikotinindhold, der ligger under en vis tærskel, godt sælges, men de skal være forsynet med sundhedsadvarsler. 
Hvis produkternes indhold overstiger denne tærskel, må de kun sælges, hvis de er godkendt som lægemiddel."


Du kan bl.a. se denne film som er en læge mod KB : ">

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)