Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et vareparti af E-Cigaretter

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg har fået en lille idé om at opstarte en "lille" webshop, som skal sælge e-cigaretter og lignende. Men inden jeg begynder kunne jeg godt tænke mig, at få nogle priser og sådan på de forskellige varer. Så hvis du sidder derude med et varerparti af e-cigaretter el. lign. så må du meget gerne kontakte mig hurtigst muligt her på amino.
Mvh. Emil 

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Er de ikke ulovlige i Danmark?

Mvh Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

E-Cigaretter er ikke ulovlige i sig selv, det er salg af nikotin der er ulovligt :)
Og så går konceptet jo lidt fra ideen. 

Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener de kan sælges uden nikotin, eller er jeg helt forkert på den? 

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, javel ja. Jeg aner ikke noget om det, men var bare nysgerrig :-)

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok, du gør også mig lidt usikker på det haha :-)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt et par gange, at de var ulovlige i Danmark, men det er vidst bare fra folk, der ikke vidste bedre :-)

Hvor får folk nikotinen så? Hvis de får det fra udlandet, vil folk så gerne købe e-cigaretten i Danmark, men nikotinen i udlandet, i stedet for at bestille det samlet i udlandet?

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst lidt på det og fundet frem til, at nikotinen ikke må sælges i DK, da lægerne ser det som et lægemiddel - bare underligt med alm. cigaretter så?

Nikotinen må ikke sælges i Danmark, men forbrugere må åbenbart gerne købe det i udlandet :-)

Fra Otterup
Tilmeldt 24. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Du har helt ret med hensyn til lovgivningen :-)

De fleste online butikker løser "problemet" ved at hoste deres sider i udlandet (typisk england) og så sælger de deres nikotin derfra.

 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil for god ordens skyld, gøre opmærksom på at man fra EU's side arbejder på at indføre forbud imod e-cigaretter/smagsstofferne, det er også gældende for væsker uden nikotin. Sådan som det ser ud lige pt, støtter regeringen forslaget. Det sidste jeg har hørt, var at forslaget forventes vedtaget og at det skulle træde i kraft fra 2014.

Du kan læse flere informationer om dette, her: http://www.eu-oplysningen.dk/upload/application/pdf/c366de7d/12E14.pdf

Det ville være surt at banke en forretning op i løbet af 2013 for så at måtte lukke fra 2014 allerede.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)