Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Infusionsoft - er der nogen, der har erfaring med dem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kikket lidt på Infusionsoft, fordi jeg mangler et system, der kan hjælpe mig med at holde liv i mine leads og konvertere dem til kunder. Jeg synes bare, at de er lidt dyre at komme i gang med, så jeg vil høre, om der er nogen, der har erfaring med dem?

Jeg bruger Zenbilling til at sælge gennem nu, men kunne godt bruge noget mere udvidet, der også kan integreres med Outlook og evt. C5. Har du mon et tip til et godt og BRUGERVENLIGT stykke software?

Tak!

/Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Fra  360 E-Flow Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise
 

Vi har brugt Infusionsoft i 6 måneder og er meget positiv.

MVH

Jesper Sidenius

360 Wealth

Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Automation People ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben,,

jeg ved godt det er et lidt halvgammelt indlæg fra 2013, jeg tænker bare at når det ligger nr. 1 når man søger på Google Infusionsoft Danmark at vi ville komme med lidt opdateret viden til alle der søger :)

1. Ja, Infusionsoft kan holde liv i leads og konvertere dem til kunder (Leadscoring, Marketing Automation og rapportering)

2. Idet der er 4 systemer i ét : CRM, E-commerce, Autoresponders og rapportering er det en vurderingssag om det er dyrt.

3. Vi er infusionsoft Certificeret Partnere i Danmark, så vi er stærkt subjektive, vi ved dog hvad vi taler om -

De bedste hilsner,

Robin Larsen

Northstar Consulting Group

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man bruge Infusion soft, så er det 100% værd at tage en snak med Selected Media i København.

To ting der er værd at kigge nærmere på:

1. Deres seneste podcast omkring E-mail markedsføring generelt: https://soundcloud.com/user-956228048/selected-media-podcast-e-mail-marketing 

2. Deres hjemmeside ang. Fusionsoft: http://selectedmedia.dk/infusionsoft

De formår virkelig at kigge på, hvad man har brug for og holde styr på de gode idéer. 

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)