Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - mine e-mails forsvinder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg endeligt fået mig en Iphone. Jeg benytte Icloud, og har nu altid tjek på kalender/mails uanset hvor jeg er. Synkroniseringer har kørt upåklageligt indtil videre.

Men jeg har de sidste to uger observeret, at jeg nogle gange får mails på telefonen, men når jeg så åbner min indbakke på computeren, er de der ikke. Det er ligegyldigt om mailen er kommet imens jeg ikke har siddet ved computeren, eller som her til morgen, hvor jeg hører der kommer en mail på telefonen. Da jeg så lidt senere vil ind og læse den på min computer, er der ikke kommet noget. Jeg åbnede straks indbakken på min telefon, og nåede lige at se, hvem den var fra, inden den forsvandt.

Jeg har ledt i alle mapper - den findes ikke.

Hvad sker der, og hvad gør jeg (forkert)?

Mvh Tina

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tina,

Uden at kende flere detaljer vil jeg gætte på din iPhone er blevet sat op til at hente emails gennem den såkaldte "POP3".

Det man skal gøre er at man i stedet skal sætte både computer og telefon op til at bruge IMAP. Nu ved jeg ikke hvilken version af iPhone du har, men siden du lige har fået den gætter jeg på at det er iPhone 5. Da jeg er lidt af en Android nørd har jeg ikke nogen iPhone, så jeg kan ikke selv lave en guide til det. Til gengæld har jeg fundet http://www.names.co.uk/support/support_centre/email/1182-how_to_setup_an_imap_account_on_iphone_ipad_iphone5.html - den er dog på engelsk, men med gode, store screenshots.
På computeren bruger du vel Outlook, ikke? Til det kan du bruge følgende guide (igen bruger jeg ikke Outlook, men derimod Gmail ;)) http://support.tigertech.net/outlook-2010-manual-imap

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 12. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bruger et program som hedder EVO. EVO Synkroniser iCloud`s Kontakter og Kalender med Outlook.

Det virker genialt og kan prøves gratis i 7 dage. Se linket nedenfor :)

http://davoutlookinformationsteknologi.blogspot.dk/2015/09/synkroniser-iclouds-kontakter-og.html

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du skal have sat din computer og din iPhone op til at køre/ bruge imap server.

Du skal dog være opmærksom på at ved dette valg så forbliver dine e-mails på din udbyders server. Og det vil sige hvis du f.eks så kun har 100mb plads ved din udbyder (f.eks. stofanet). Så vil der ikke komme flere e-mails ind hvis du har opbrugt din plads. Og det har man hurtigt med 100 mb.

Det problem havde en kunde for noget tid siden jeg besøgte. Og der tilbød stofanet kun 100mb til deres mailboks. Og de måtte så smide 10kr ekstra hver måned. Og den blev så forøget til 1000mb.

Man kan også købe et domænenavn + et webhotel. Og så har pludselig meget plads. Og man har så også mulighed for at lave en hjemmeside eller lign. på webhotellet.

Men fortæl hvem din udbyder er. Og hvad e-mail klient du bruger på computeren. Om det er Windows Live Mail eller måske Microsoft Outlook?

Samt fortæl om det er den sidste nye iPhone 6. Eller hvilken iPhone du har. Så skal jeg se om jeg kan finde guide til dig hvordan du opsætter imap server på enhederne.

Kim Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)