Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsinformation

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I katagorien småt, nystartet og med meget smal kundemasse står IGNLabs i den gammel kendte situation at skulle begynde markedsføringen. I den forbindelse har vi i starten valgt, at ville satse på små og mellemstore virksomheder i Storkøbenhavn. Jeg ved at f.eks. NN Markedsdata (tidligere gule sider) og Krak har produkter der giver mulighed for at søge segmenteret efter virksomheder. Men umiddelbart virker priserne lidt stejle.

 Er der nogen der kender til alternative, og brugbare markedsdatabaser?

Jeg har en forestilling om, at der i Storkøbenhavn er mellem 1000 og 3000 virksomheder som opfylder vores kundeprofil. Af håndteringsmæssige årsager kan vi dog kun tillade os at ramme ca. 100 pr. måned indtil, vi har en idé om responsen på markedsføringen. Taget dette i betragtning, virker krak som en lidt dyr mulighed.

Mvh, IGNLabs - Anders Rasmussen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver ca 5000 om året for adgang til NN Markedsdata (Tidligere TDC Markedsdata)  - Det synes jeg ikke er vildt dyrt, hvis du presser dem lidt kan du få prisen ned omkring 3000 for det første år (De kan vist give op til 42% rabat)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København N
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

 Tak for det - jeg syntes jeg var løbet på en væsentlig dyrere model fra NN. Er det inklusive udtræk?

\anders

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige huske hvor mange udtræk jeg kan lave her, det er vist noget i retning af 500 der er med i prisen, men ring og få en snak med dem, de bider ikke og vil gerne sælge dig noget og er til at snakke med om prisen.

Men husk at opsige i god tid, eller fornyer de til fuld pris året efter.. (Been there, done that) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København N
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool - takker. og skal nok opsige i god tid, hvis det skulle blive nødvendigt :-)

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nu ved jeg ikke hvor meget du skal bruge, men vi er da nogle stykker der gerne vil sælge dig nogle udtræk, hvis ikke selv du vil ind og investere i NN selv. Det bliver nok en billigere løsning for dig.

 
 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa.

Jeg købte sidste år et 3-års abonnement på nnerhverv og er meget tilfreds. Vi har 10 licenser (10 ipadresser) og kan trække alle de data vi vil. Vi bruger den flere gange dagligt. Jeg kunne ikke presse dem ned under 18.000 + moms for 3 år. Forudbetalt. Du kan i øvrigt godt købe emner/trækningerne af mig, såfremt du måtte foretrække dette.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)