Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E Cigaretter hvilken skal man købe?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg overvejer at købe mig en E Cigaret er der nogen her der har erfaringer med de forskellige mærker kontra priser...

MvH
Allan

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Ingen svar, så er der et her! Jeg ryger selv lidt på e-cig, og det er lidt divergerende råd / oplysninger jeg har fået af andre jeg kender.

Jeg bruger selv og er rigtig glad for:

eGo-T / 650 mAH (Batteriet - kan variere i mAH - Lad for guds skyld vær med at købe under 650 mAH) Hvis jeg skulle vælge igen ville jeg nok tage 900 mAH, holder længere og eneste ulempe er at det er 8,6 cm langt, hvor 650 mAH er på størrelse med en rigtig cigaret - 7 cm.

Som tank bruger jeg Vivi Nova tank, der er det eneste rigtige! Køb den / dem!

eGo-t har typisk CE4 tanke med, men de bliver hurtigt utætte og flækker. Derudover smager dampen hurtigt brændt, hvis du suger lidt :) 

Husk at kig lidt efter gevindet på det batteri og tank du vælger. eGo-t har indvendigt som kan bruges til Vivi Nova tanke!

Jeg sender dig lige en PB med link til hvor du kan købe det.

Bedste hilsner

Christian - WorkGear.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

1000 tak for dit svar, det er præcis sådan noget info jeg var ude efter og tak for info i PB :)

Jeg håber da der sidder andre her på Amino med erfaringer eller som kan bruge ovenstående råd eller findes der kun ikke rygere på Amino?

MvH
Allan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ryger selv GreenSmoke e-cigaretter - som jeg køber fra UK, men det er fordi jeg vil have dem med nikotin. 

Man kan selvfølgelig også købe deres cartomisers uden nikotin, men så findes der billigere alternativer i DK. 

Et startkit med 2 cigaretter/batterier, oplader og 10 cartomisers (som svarer til ca. 15 pakker cigaretter), koster ca. kr. 550,- inklusiv fragt. 

Det jeg godt kan lide ved GreenSmoke's cigaretter er, at de ikke skal genfyldes eller renses. Man skruer simpelthen en cartomiser på, og smider den ud, når den er tom. Det vil sige man ikke skal sidde og rode med væsker og genopfyldninger. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Tak for karmaen :)

Vil også lige tilslutte mig Allan I fra PlejeKoncept, det er også en rigtig god løsning. Har også brugt dem! 

Det eneste med dem er de typisk ikke fås i så mange smagsvarianter, jeg er rigtig glad for Red Bull. Det er også meget dyrere med cartomisers du smider væk efter de er brugt, men det er naturligvis også meget lettere.

Pris cirka som jeg brugte / bruger per dag:

Smøger: kr. 42,-

GreenSmoke: kr. 18,-

eGo-T: kr. 4,- 

Bedste hilsner

Christian - WorkGear.dk

Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Allan

Den bedste e-cigaret du kan få på markedet er en Ego e-cigaret. Jeg købte min i forbindelse med et rygestop på www.e-cigaret-butik.dk 

I starten havde jeg lidt svært ved at holde mig fra de almindelige cigaretter, men efter ca 3 uger røg jeg kun 2 cigaretter om dagen. Efter 5 uger er jeg nu helt røgfri, og jeg takker mig selv for at jeg købte min Ego e-cigaret dengang. Jeg købte en luksus startpakke som kostede 400 kr, hvor jeg fik 2 e cigaretter og 5 væsker med i købet, og så var der selvfølgelig også oplader osv.

Håber det hjalp dig lidt, og at du kommer godt igang med at dampe

MVH 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden dampet i et par år, og er super glad for det. Jeg har umiddelbart ikke nogen planer om at stoppe, og anbefaler e-cigaretter til de kendte jeg har som er rygere. Jeg har sammen med en kammerat lavet denne side http://ecigaretguiden.dk/ hvor man kan sammenligne priser på de mest gængse modeller og e-juice. Håber der nogen der kan bruge den til noget.

Mvh Mikkel

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg www.bigemma.com. Dens en e cigaret portal, hvor du kan få alle oplysninger om e cigaret, e cigaret mærke, priser, ejuices og mere.

Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var også på udkig efter en cigaret så min ven anbefale mig dette website www.ecigaret.nu/collections/ecigaret. Du bør også besøge der, de har en enorm samling af forskellige typer af e cigaretter og ejuices.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)