Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbs muligheder i Paris for begyndere.

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde det lidt lige sådan. Men havde dog 2 store kufferter med hjem. Jeg har ikke helt fundet ud af om det er periode bestemt? Jeg søger selv lidt mere kvalitet. Så hvis der er nogen som kender andre områder i Paris og gerne vil dele, bliver jeg glad 😃

Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen af jer der har været i CIFA Fashion Business Center ??  

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige været i Paris og er netop hjemvendte. Jeg har forgæves ledt efter engros butikker som forhandler Mozzaar jeans... Er der nogle som vil være behjælpelige? 

Bedste hilsner Mille

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Pia kender du noget til tøj mærket GOA og hvor man eventuelt kan få fingre i det engros? :)

udover det shipper de så varene til en eller skal man have plads i bilen? :) tænker foeksempel på interdee

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isabellir

Om det, GOA, kan fås i det ene eller andet område er jeg ikke klar over men skal afsted i næste uge, og vil gerne undersøge det for dig :-) Du vælger selv om du vil have det med, med det samme eller om du har en forsendelses aftale.

Hilsen Pia

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej . Jeg blander mig lige, da jeg også har haft "butik" i snart 6 mdr.. Det er gået super godt og har nu holdt sommerferie. Jeg tager også til Paris i de områder og søger nu at komme et led længere ned i kæden. Er der nogle der har erfaring med det.

 

hilsen Annette

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med :-)

Tilmeldt 24. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan se at flere af jer rejser til Paris og laver jeres indkøb. Bare af nysgerrighed hvor ofte tager i af sted og hvor meget handler i ca. ind for pr. gang?

Hav en fortsat god aften.

Venlig hilsen Denise.

Fra Store Merløse
Tilmeldt 7. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved godt at dette er en gammel tråd men jeg har allerede lært en masse ved at læse jeres kommentarer. Har lige et hurtigt spørgsmål: Ved nogen hvor man køber tøj til store piger? Kan det også gøres i Paris eller skal man et andet sted hen for det?
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du godt købe i Paris, men meget af det er ikke super smart i min verden desværre....

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)