Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbs muligheder i Paris for begyndere.

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Nogen der kan være behjælplige, med nogen steder i Paris hvis mand selv ønsker og hente tøj hjem der fra. Min målgruppe er kvinder fra ca 25 - 40 år.

Søger tøj fra bla. Interdee paris Fashion - An´ge - ellers tøj med palietter, sten, blonder. Har selv fundet dette sted men ville høre om nogen kender til det ? (Cifa Fashion Business Center ) 

På forhånd TAK  

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Jens Johansen det vil jeg prøve og kigge på Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Det er et lidt gammelt link, men gaderne de nævner er vel de samme Wink

 

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Evening Star Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du

Jeg har mange gange kørte til Tyskland og Paris efter tøj til piger og damer da jeg har haft 2 tøjbutikker med hver dags tøj og brude og gallakjoler og har mange gode kontakter der nede.

du kan købe alle mine kontakter for 200.000 kr og så ta jeg med dig 5 gange ned og køber ind så du kan se hvordan vi handler der nede.

Gallakjoler koster fra 15 Eur til 50 Eur og bukser koster fra 3 Eur og sko koster fra 3 Eur. der nede

Jeg sælger ikke tøj mere da jeg har lukke mine butikker idag sælger jeg LED Belysning.

Hilsen

Bjarne H. Jensen

Evening Star 

Erhvervsparken 7

7800 Skive

Mobil nr 24674032

Mail. salg@eveningstar.dk

WEB. www.eveningstar.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber du er blevet lidt klogere siden indlægget blev skrevet af dig. Jeg har selv søgt og .. da jeg er interesseret i det samme. Så når du når dertil håber jeg du vil dele lidt ud. Eftersom der er langt at køre derned kunne jeg også være interessert i at flyve derned og få sendt hjem og er det muligt at få ordnet i dette indkøbcenter?

På forhånd tak hvis du vil svare.

God dag

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej momsen2

Jeg har ladet mig høre at man sagtens kan få det fragted hjem det vel bare et spørgsmål om hvad man vil betale for det, ellers kan du tage på posthuset og sende det hjem selv alt efter hvor meget der er tale om. 

mvh jessie

 

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jessie

Tak for svar

Jeg forventer at tage derned i sommerferien, og lave en lille combi. Jeg håber du har fundet vej til Paris og har lavet et par gode handler. Hvis du har lidt mere praktiske info må du meget gerne sende privat til pg@kammerstagen.dk.

Hilsen

Pia

Fra Kbh
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Fra  www.overdressed.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er også ved at etablere en lille shop men kunne ikke finde hverken Interdee eller An'ge i Paris - har du haft heldet med dig? Ville være super om vi kunne hjælpe hinanden...medmindre vi ligefrem ligger side om side:-) - jeg holder til i 3500 Værløse, hvad med dig? Har du styr på fragtpriser fra Paris? Jeg har selv slæbt det med hjem jeg har købt.

Dbh.

S.L

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SL

jeg har lige været afsted for første gang og er just hjemkommet i går. Jeg havde varer med hjem i kufferter, da jeg fløj derned, og det begrænser det jo lidt. Jeg har butik i Århus, så for mig er der ingen fysisk konkurrence.

Jeg boede i nærheden af Boulevard Voltaire i Marais kvarteret og der er også mange butikker. Sentier kvarteret var jeg også i, men halvdelen af butikkerne havde ferielukket. Det er også der, der er handles accesories, som smykker, tørklæder, tasker osv., det er der ikke noget af i det andet område. 

Googlemaps er rigtig godt til at orientere sig i hjemmefra, dog skal man være forberedt på at nogle butikker kan være lukket i mellemtiden, for her kan du "køre" op og ned ad gaderne.

Et sted spurgte jeg til at få sendt. Dette var også muligt, men du skal selv have en aftale med et transportfirma, som sender regningen til dig, og vel at mærke et firma der også eksisterer i Paris.

Mvh

Pia

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)