Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af lejlighed

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis lejligheden er af nyere dato - men er bygget til en ældre ejendom/ejerforening, hvad gælder da i forbindelse med lejefastsættelse? Min lejlighed er fra 2003, men ligger på 5. etage (taglejlighed) i en ældre københavnerejendom.

Jeg er godt klar over, at tråden er gaaaaammel efterhånden... Men går den, så går den ;-)

De bedste hilsener,
Josephine 

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Erhvervsraadgiver.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josephine

Jeg vil gerne kigge på sagen - men er nød til at "dykke" ned i de faktiske forhold inden jeg siger mere.

Skriv en mail til mig på michael@erhvervsraadgiver.dk så kan vi aftale nærmere.

Mvh. Michael

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg planligger at købe en ejerlejlighed (hvis banken godkender mig). Jeg er på vej at få permanent opholdstilladelse og er stadig i skole, dvs jeg modtager SU og også arbejder ved siden af studiet.

Jeg vil gerne købe 1-værelses lejlighed tæt på København (inkl. Kbh N, Kbh S, Kbh V og Kbh Ø). Lige nu bor jeg hos min kæreste og tænkte på at købe en lejligheden og lejer den ud. Jeg vil gerne leje den ud for den samme samlede pris som den månedlig lån jeg skal udbetale til banken+ejerboligafgifter. Lyder det realistisk? Vil gerne høre om reglerne for beskatning af lejeindtægt i denne situation. Jeg vil faktisk ikke tjene nogle penge på lejemålet.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh,

Lora

Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Scandinavia Housing Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rubi

Nu ved jeg at indlægget er gammelt. Men har du brug for hjælp til at udleje din bolig en anden gang, kan du tryg kontakte os 70 60 51 51. Vi kan hjælpe dig med at få den ønskede husleje, så du ikke taber penge på din udlejning.

Dette kan vi gøre gennem de virksomheder vi samarbejder med.

Hilsen Scandinavia Housing

www.scandinaviahousing.com 

www.facebook.com/scandinaviahousing 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)