Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du SÆLGE til udlandet ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa iværksætter...Idea

Har du det rigtige produkt og ønsker at komme igang med salg i udlandet, så kontakt mig da jeg netop arbejder med udlandet, se eksempler på produkter på www.ovesenzone.com

Udlandet søger efter dansk design og gerne made in Denmark, men vigtigst er at det er dansk design.

Jeg arbejder som salgs/marketing agentur for forskellige firmaer, seneste kunder som vi har fået etableret er den verdens kendte Ole Henriksen, den berømte dansker som bor i Hollywood. www.olehenriksen.com

Lad mig høre fra dig hvis du vil igang med udlandet og har det eller de rigtige produkter.

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en kunde i ad:mission, der er designer og laver det fedeste tøj - alt sammen med et twist af sæl, idet alle hendes desinner indeholder et eller flere stykker sæl. Hun er selv grønlænder og brænder 100 % for sit håndværk. Hun har fået lidt opmærksomhed, da hendes tøj er specielt, men det danske marked er ikke stort nok, idet tøjet er nischepræget og forholdsvist dyrt. Grønland og Danmark er jo HOT i udlandet i øjeblikket...

Har du forbindelser eller idéer til hvordan hun kommer ud i resten af Europa og Verden på en forholdsvis billig men effektiv måde, hører vi gerne fra dig.

Held og lykke med Ole Henriksen - bliver spændende at høre udfaldet af hans vurdering af jeres produkter... 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Mange tak for din email, har du en hjemmeside hvor jeg kan se produkterne på ? Send den gerne til co@ovesenzone.com

Forsat go dag :-)

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus. Jeg har sendt dig en pm vedr. min kunde...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tak skal du have, har ikke endnu modtaget den, men ser frem til det.

Go weekend.

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. 

Den er sendt som en personlig besked til dig i aminosystemet. Jeg ved ikke om det måske er fordi at denne funktionalitet ikke fungerer i det nye forum endnu...? 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg har også modtaget mailen, har du ikke fået mit sidste indlæg hvor jeg har svaret ?

:-)

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Fik du mit svar mhs til din kunde som du mailede om ? Jeg kom tilbage med et positivt svar, ellers sender jeg lige til din private igen.

:-)

Hilsen, Claus Ovesen
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)