Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Stjålet design"

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må jo have et bevis i form af det oplæg du sendte dem!? Hvis du har gemt den mail du sendte og ellers har gemt det oprindelige oplæg fra det program du har lavet det i, så kan du vel opkræve penge for det hos klienten eller bede dem om at pille det ned, hvis de ikke vil betale for designet.

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
når man har sagt at man vil hjælpe en kunde med at sætte et design op i Joomla, så er det totalt uprofessionelt at sige at det vil man ikke fordi man ikke syntes om brugervenligheden i designet, den slags gør man bare ikke!!!

Yes 5 stjerner for ovenstående.

MEN omvendt er det i orden at melde fra hvis det faglige niveau på det produkt man skal levere ikke er i orden. Her tænker jeg på designmæssige ting som strider imod cms-systemet virkemåde.

Der ud over kan jeg ikke forstå dig (trådstarter), at du føler du har noget til gode. Det er trods alt ikke dig der har lavet designet. Du har kun kommet med lidt ændringsforslag. Hvor meget tid du har brugt på disse forslag, som kunden ikke har bedt om, er vel ikke kundens problem.

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for Jeres meninger.

Konklusion er:
Jeg gør ikke mere ved sagen. Det sidste fjols er ikke født endnu, og det må jeg sørge for at dække mig ind under, når der kommer forespørgelser på lignende opgaver. Så må jeg tage mig mine forholdsregler!

Endnu engang tak! Dejligt med en masse faglige vurderinger. Og har taget alle personers syn på sagen til mig. TAK!

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RitterDK

Du burde og skulle have sendt en mail med en kortfattet 

kontrakt, som burde have været underskrevet eller indholdsmæssigt

bekræftet på mail.

Du kan sende en faktura, som formentlig bliver anfægtet, og så

hedder det retssag.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)