Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OnTheRugs.com - Hvad synes i ?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:
Kan du uddybe lidt nærmere med hvad du mener er forkert, når tæpper bliver listet med billeder der er 100 px??

Jeg prøvede at starte med det

Martin Kjærgaard Jensen:
Tæpper er en af de lidt sjove ting at sælge i en webshop, for hvordan skaber man overblik og samtidig viser produktet på den rigtige måde?

Tæpper er store, fylder meget, og derfor virker det forkert (for mig) at skulle se et tæppe på et så lille billede. Omvendt vil det måske ikke give et særligt godt overblik hvis du laver en liste med alt for store billeder, og det vil også samtidig trække loadtiden ned, hvis du skal vise 100 billeder i stor størrelser.

Det er så tilpas anderledes et produkt, at det kræver man tænker sig om, tænker anderledes i forhold til præsentationen af produktet. Man bliver nok nødt til at gøre tingene lidt anderledes end de fleste andre webshops.

Det er derfor jeg mener at det er en af de lidt sjove ting at sælge i en webshop.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en detalje: I Danmark bruges komma som decimaladskiller.

/Kjeld

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kjærgaard Jensen:

Mads:
Kan du uddybe lidt nærmere med hvad du mener er forkert, når tæpper bliver listet med billeder der er 100 px??

Jeg prøvede at starte med det

Martin Kjærgaard Jensen:
Tæpper er en af de lidt sjove ting at sælge i en webshop, for hvordan skaber man overblik og samtidig viser produktet på den rigtige måde?

Tæpper er store, fylder meget, og derfor virker det forkert (for mig) at skulle se et tæppe på et så lille billede. Omvendt vil det måske ikke give et særligt godt overblik hvis du laver en liste med alt for store billeder, og det vil også samtidig trække loadtiden ned, hvis du skal vise 100 billeder i stor størrelser.

Det er så tilpas anderledes et produkt, at det kræver man tænker sig om, tænker anderledes i forhold til præsentationen af produktet. Man bliver nok nødt til at gøre tingene lidt anderledes end de fleste andre webshops.

Det er derfor jeg mener at det er en af de lidt sjove ting at sælge i en webshop.

Hej Martin

Tak for dit svar.

Okay, så misforstod jeg det. 

Men vi viser kun sisal dessin / farven, hvor du derefter skal vælge størrelse og kantbåndsfarve dertil. Og der har vi valgt at gøre det på den måde, så man kan se sisal dessin / mønsteret bedre.

Mvh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik L. Hansen:

Syntes nok at det ville lyde bedere vis knapperne på forsiden sage noget andet end "Klik Her", måske mere i retningen af "Se Mere..." e.l. så det giver et indtryk af hvad der sker på den knap.

Hej Henrik

Tak for din feedback.

Jeg kan godt forstå hvad du mener, men synes det er lidt logisk at ved at klikke på knapperne på forsiden at man får mere information om produktet.
Det er selvfølgelig en smagssag.

Hvad syntes du da at knapperne indikerer eller ligger op til der sker ved at klikke? Evt. dit førstehåndsindtryk?

 

Mvh.

Mads

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Fra  TItan Gaming Systems I/S Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det virker måske logisk for de fleste ja.
Men det er det at jeg ikke rigtig får noget indtryk af hvad den gør, der står bare "Klik Her"

Så teksten virker måske lidt påtrængende samtidig med at den ikke rent faktisk giver brugeren en idé om

Hvorfor du vil have ham/hende til at trykke på den.

Jeg ved godt at det er en småting men det var ihvertfald hvad jeg lagde mærke til :-)

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik L. Hansen:

Det virker måske logisk for de fleste ja.
Men det er det at jeg ikke rigtig får noget indtryk af hvad den gør, der står bare "Klik Her"

Så teksten virker måske lidt påtrængende samtidig med at den ikke rent faktisk giver brugeren en idé om

Hvorfor du vil have ham/hende til at trykke på den.

Jeg ved godt at det er en småting men det var ihvertfald hvad jeg lagde mærke til :-)

Mvh.

Hej Henrik

Tak for din feedback :)

Må prøve at ændre en af dem med teksten læs mere i stedet for klik her og se hvordan det går.

Jeg er bestemt ikke afvisende for at prøve det.

Mvh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg foretaget nogen justeringer på forsiden.

Med billeder af vores nyheder på forsiden, som ikke var der før.

Hvad synes i om det? Godt eller dårligt? 

Ser frem til at få jeres ærlige mening samt førstehåndsindtryk.

Mvh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i om forsiden?

Hvad er godt? Og hvad er dårligt?

Mvh. Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt lide simpelheden over siden, men synes ikke godt om menuen. Den blå farve passer ikke ind med det andet, synes jeg. Jeg ville vælge sort, rød eller gul baggrund, og så hvid tekst.

Den lille velkomsttekst (On The Rugs sælger tæpper i mål efter ønske..) synes jeg godt kunne være større, og måske en lidt mere spændende font.

En lille ting; Jeg ville smide "Støtter Dansk Handel" i forlængelse af resten af Footer'en (hvor der er adresse og handelsbetingelser).

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback Tobias :)

Ja du har helt ret menuen godt kunne få en anden farve - tænker på sort med hvid tekst for at bevare enkeltheden på siden.
Velkomsttekst skal også blive større, det kan jeg godt se vil se bedre ud.

Og ang. "Støtter Dansk Handel" der er jeg lidt i tvivl om den skal på samme linje som du synes. Evt. måske i en lidt mindre udgave.

Mvh.

Mads 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)