Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OnTheRugs.com - Hvad synes i ?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Vi har en webshop www.OnTheRugs.com - hvor vi sælger sisaltæpper i både standardmål og specialmål. 

Vi er lidt i tvivl om teksterne på de enkelte produkt sider virker for "tunge" at læse? 


Hvad synes i om webshoppen - hvad godt/dårligt ved siden?

Udover feedback vil jeg gerne høre hvor nemt i synes det er, når man vil bestille et sisaltæppe i enten standardmål eller specialmål?

Er det nemt at finde ud af hvilke typer kantbånd man kan bestille til sit sisaltæppe?

Og er fragtprisen gennemskuelig?

Håber der er nogle der vil hjælpe, og ser frem til jeres kritik.

Mvh.

Mads

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes generelt ikke shoppen ser særlig indbyende ud, men det er vel smag og behag.

Hvis jeg skulle komme med noget jeg synes i skulle ændre, så synes jeg at i skulle fjerne "Produkt Kategori" ude på forsiden og sætte nogle få produkter derud istedet. Det kunne være 4 af de mest solgte eller lign.

Under jeres produkter skulle i måske skrive at der er "Gratis fragt" - Da det står meget småt på forsiden og nogle overser det måske.


Hilsen 
Michael 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Jeg må desværre sige jeg er meget enig med Michael, siden er ikke speciel indbydende. Derudover mangler der nogle "call to Action" knapper, som man har lyst til at trykke på - Siden er meget monoton og man ved ikke rigtig hvor man skal kigge / trykke henne.

Ligesom Michael siger - ville det være super hvis man på forsiden så nogle billeder af de produkter du sælger. For at gøre siden mere troværdig kunne du evt. få et billede af butikken/ af dig på siden "om os".

Held og lykke med projektet

/Nikolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. 

Tak for dit svar

Du skriver

Michael Christensen:
Jeg synes generelt ikke shoppen ser særlig indbyende ud, men det er vel smag og behag.

Vil du uddybe det? Er det baggrundsfarven du synes der skal ændres eller hva? Og tror du den vil blive mere indbydende, når der kommer et par produkter på forsiden?

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Mvh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Tak for din kritik. Godt set, det med at der mangler "Call to action" knapper på siden.

Du skriver

Nikolaj Durup:
Siden er meget monoton og man ved ikke rigtig hvor man skal kigge / trykke henne.

Hvad mener du med monoton ang. webdesign - vil du uddybe dette? Tror du siden vil blive mindre monoton, når der kommer et par billeder af vores produkter på forsiden, så det kan vejlede med hvor man skal trykke henne? 

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Mvh.

Mads

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes nu heller ikke den ser særlig indbydene ud, jeg synes faktisk den er lidt kedelig. 

Hvis jeg faldt over den en dag var det ikke der jeg købte mit tæppe. Undskyld men er alt for kedelig.

Mvh

Matt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:

Jeg synes nu heller ikke den ser særlig indbydene ud, jeg synes faktisk den er lidt kedelig. 

Hvis jeg faldt over den en dag var det ikke der jeg købte mit tæppe. Undskyld men er alt for kedelig.

Hej Matt

Tak for din ærlige mening om vores webshop.
Vi vil helt klart arbejde på, at gøre den mere spændende at besøge.

Mvh.

Mads

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Vil du uddybe det? Er det baggrundsfarven du synes der skal ændres eller hva? Og tror du den vil blive mere indbydende, når der kommer et par produkter på forsiden?

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Mvh.

Altså for mig ligner det mere en "hjemmeside" end en webshop. Jeg synes helt klart der skal ændres en masse ting, så den ser mere indbyende ud. F.eks. som jeg nævner, at der skulle smides nogle produkter ud på forsiden osv. :-)

Mvh.
Michael Christensen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Christensen:

Mads:

Vil du uddybe det? Er det baggrundsfarven du synes der skal ændres eller hva? Og tror du den vil blive mere indbydende, når der kommer et par produkter på forsiden?

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Mvh.

Altså for mig ligner det mere en "hjemmeside" end en webshop. Jeg synes helt klart der skal ændres en masse ting, så den ser mere indbyende ud. F.eks. som jeg nævner, at der skulle smides nogle produkter ud på forsiden osv. :-)

Mvh.
Michael Christensen 

Hej Michael

Tak for dit svar. Vi vil helt klart arbejde på en mere indbydende forside med nogle produkter på forsiden.

Mvh,

Mads

www.OnTheRugs.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Her er mine kommentarer:

Få dine produkter ud på forsiden, så bruger direkte har mulighed for at gå ind og kigge.

Derudover er jeg ikke vild med opstillingen af under kategorier under menupunktet "Produkter". Enten skal du have en dropdown med under kategorierne eller også få vist alle produkterne til brugeren på samme tid. Derunder kan du så have et sorteringsværkstøj med f.eks. under kategorien.

Generelt er siden lidt kedelig, og uden brug af store flotte billeder. Der er også brug for noget call-to-action grafik.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)