Men han ar modtaget sin ordrebekræftelse, ikke? - (spørgsmålstegnet er ironisk rettet mod kunden) Nå, men 20K Jeg vil stadig sende ham et brev, hvori du skriver at såfremt den ikke er betalt inden 10 dage ... overgiver du sagen til retslig inkasso... jeg vil stadig mene, at du står stærkt, hvis sagen er som du har beskrevet den her.! Dog tager jeg mig alle forbehold, da jeg ikke har læst den konkrete sag. Det eneste jeg kan sige dig er, at forbrugeren er i den grad beskyttet - og derfor er det VIGTIGT at du kigger på din dokumentation 1, 2 og 3 gange - ALT skal være i orden - før du farer ud med bål og brand. Det er ikke noget værre at du truer med retslig inkasso, hvis du så ikke er 100 % sikker - Derfor vil jeg sende sagen til advokat og få et skøn. |
Bibi:Jeg vil stadig sende ham et brev, hvori du skriver at såfremt den ikke er betalt inden 10 dage ... overgiver du sagen til retslig inkasso
Dem skal man så lige sende 3 af inden man kan sende den til inkasso. Og da man kan være sikker på at denne kunde vil gøre indsigelse imod det, hjælper det ikke noget. Ud over en regning fra inkasso firmaet.