Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med salg på kræmmermarked?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 74
Fra  beatboxx Import Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogle med erfaring med salg på kræmmermarkeder.

Hvilke varegrupper har I haft gode erfaringer med?

Jeg har 4 facademeter til et stort marked til sommer, og jeg forestiller mig indtil videre at bruge dem således:

2 meter med solbriller, tørklæder, farvede silikoneure, e-cigaretter og iphone covers.

2 meter med små forskellige værktøjssæt til en 50'er, en "løs salgs" kasse med værktøj og evt. et par større ting som noget elværktøj.

Nogle der har gode råd/erfaringer som de har lyst til at dele?

3daysale.dk - Coming soon!

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine korte erfaringer fra markeder, har fortalt mig, at man skal holde sig til en varekategori.

At du vil blande accessories, e-cig, telefon tilbehør og værktøj over 4 meter, vil få det til at se en smule "rodet" og kompakt ud.

Husk på at ting faktisk fylder meget når det skal stilles op, samt du nok enten skal have en pavillion eller fortelt til CV/teltvogn sat op.

Konkurrencen på de varekategorier du har nævn er desuden meget stor på markederne, både de små og de store markeder, så du skal kunne tilbyde kunderne noget som de ikke kan købe de andre steder, samt bedre priser, og med så lidt plads, tror jeg du vil få svært ved at konkurrere med de "garvede" sælgere.

Men det er meget forskelligt hvad du kan sælge på hvilke markeder, de markeder jeg var på sidste år, var jeg den eneste der solgte paraplyer på, og det regnede en del den ene af dagene på hvert marked, men solgte kun en enkelt paraply ialt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)