Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I det at man er ved at sprænges og vil fortælle noget, men man kan ikke endnu?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fik kigget lidt mere og kan se at den stadig må være under udarbejdelse, så bare glem det tidligere indlæg, du har nok styr på det ;-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty:
Jeg sidder og lurer på din side nu, du skal have nogen til at læse korrektur på den inden du bruger din kendte reference.
Der er lidt for mange fejl, og det er synd

Tak Mette.

Det vil jeg også få gjort. Nu skal siden først op og køre og senere (Læs: råd), skal der en tekstforfatter på. Men jeg lægger ikke navnene ud, før jeg har haft en tekstforfatter på.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl:
Jeg løber stadig rundt i stuen med armene oppe i luften.

Fedt!

Stort tillykke med ordren og den kommende reference. Jeg kan huske første gang jeg landede en stor og velkendt kunde, og det var en super følelse. Vi bruger dog ikke referencer, så vi har måtte lære "kun" at glæde os internt :o)

Men super lækkert at du får mulighed for at offentliggøre denne "blåstempling" af dine produkter. Jeg forestiller mig at der er lang tid til juni, hvis det er der referencen skal offentliggøres Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Medina
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Medina

Sidney Lee!

Narh, mon dog. Tillykke med det - det er fedt!

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Medina

Det er et gæt.
Men vil sige det sådan her: Hvis folk begynder at gætte, vil jeg hverken be- eller afkræfte gættet.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl:

Olina:
Medina

Det er et gæt.
Men vil sige det sådan her: Hvis folk begynder at gætte, vil jeg hverken be- eller afkræfte gættet.

Det er mig Cool

Tillykke med det! Der er ikke noget bedre end når man ikke kan få armene ned Stick out tongue

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke Carl !

Kender det godt. I aftes fik jeg lige en NY storkunde - som har sikret mig en stabil indkomst i årene frem, så længe jeg opretholder min del af aftalen. Hvilket nu vil sige, at jeg IKKE stresser rundt og tænker penge, penge, penge som NØD - men nu som lyst, samtidig med, at det kommer til at skabe en fantastisk dynamik i mellem mine projekter. 

Jeg har LYST til at råbe det ud til hele verden, for det kommer til at skabe så mange muligheder, men holder tand for tunge indtil vores samarbejdsaftale er underskrevet, hvilket den bliver i løbet ad de næste par dage.

SÅ JO Carl, KENDER følelsen! Man bliver HØJ og adrenalinen pumper rundt ;-) 

Når det så er sagt så COME ON FOLKENS Wink Medina og Sidney Selvbruner ??? Var det ikke 2 navne som ALLE kender.. Min mor på 70 kender ikke Sidney Selvbruner - eller også vil hun ikke indrømme det :-)

Næ giv mig BDR. Price dem kender alle og de vil jo overgå hinanden i gear - rigtigt? :-)

/ L. B.H.B.S.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kan jeg afsløre den ene kunde. Dog tror jeg min præsentations video, siger mere end mange ord.

Nu venter jeg bare på designeren af min website svare, så jeg kan få den op på siden Smile

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl:
Nu kan jeg afsløre den ene kunde. Dog tror jeg min præsentations video, siger mere end mange ord

Er det Hilton, eller burde man kende personen i videoen? :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)