Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viden om elektronik og interesseret i at starte egen virksomhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

i forbindelse med en handel sidste år endte vi op med en webshop med elektronikvarer, som forinden havde kørt succesfuldt i 7 år. Vi har desværre ikke tid til at udvikle den og har sat den til salg her på Amino til 50K. Shoppen indeholder diverse elektroniske produkter og sælges med dropshipping gennem en del faste leverandører, så ingen lager.

Istedet for et salg tænkte jeg på om vi kunne hjælpe en kommende iværksætter med at komme igang hurtigt. Specielt hvis du har viden om elektronik tror jeg at det kunne være et interessant match.

Mit forslag er flg.:

Du overtager webshoppen uden udbetaling, men istedet betaler du 2 x 25k efter 12 og 24 mdr og en mindre kommission over omsætning, så vi også har en lille upside. Du har mulighed for at returnere shoppen, hvis du ikke lykkes med den indenfor 12 mdr., så risikoen er relativt lav. De faste omk. ligger på ca 6-8K (Dandomain, e-handelsmærket), som du vil stå for.

Jeg vil ydermere kunne bidrage til din markedsføringsplan, da jeg har haft en webshop, som nu har kørt i 10 år.

Fra Ballerup / Høje Taastrup
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Interesseret
Sender PM 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)