Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interessentskab <18 år

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'

Jeg skal starte et I/S op sammen med en af mine venner som er over 18 år, jeg er dog stadig 17 og tid er begrænset, så derfor er vi fast besluttede på at starte op nu.
Under registrering bliver jeg bedt om at vedhæfte en tilladelse fra statsforvaltningen da jeg er mellem 15 og 18 år.

Mit spørgsmål er så hvordan får jeg fat i denne tilladelse?

jeg kan læse mig frem til her inde på amino at der ikke findes en enkelt skabelon som bare skal udfyldes, men hvad skal man så gøre..

På forhånd tak! 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Math95:

jeg kan læse mig frem til her inde på amino at der ikke findes en enkelt skabelon som bare skal udfyldes, men hvad skal man så gøre..

Hej,

Jeg har tidligere skrevet en indlæg omkring, hvad der skal til for at få tilladelsen fra statsforvaltningen. Du kan se det her: http://www.amino.dk/forums/t/157041.aspx  

Det skal dog siges, at det typisk er sværere at få tilladelse, når der er tale om et I/S. Men bestemt ikke umuligt :-)

Held og lykke!

Mvh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv fået en tilladelse fra statsforvaltningen, hvilket tog en del måneder. Jeg tror ikke du skal regne med at få en godkendelse indenfor to måneder, men hvis du virkelig presser på, kan det være at du er heldig. Det tog 4 måneder inden jeg fik min godkendelse.

Lav en god ansøgning - og brug Mads' indlæg (det han linker til) som skabelon.

Held & Lykke med det. I skriver bare til mig, hvis i har spørgsmål - så skal jeg nok hjælpe :-)..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)