Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et malerfirma? Bliv set af over 10.000 brugere hver måned gratis...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt det har været med i overvejelserne ;) men fedt med en "maler leverandør guide"

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Peter, jeg er en frisk ung mand på 44 år, der har været udlært maler siden 1989 og været selvstændig Malermester i Odense fra 1996 til 2010, hvor jeg stoppede firmaet efter en skilsmisse... jeg er for et par mdr siden startet op igen...,  jeg kan også udføre andre mindre opgaver indenfor murer/ tømrer fagene ..., jeg er faglig dygtig til mit fag og kundepleje falder mig også naturligt... de problemer der måtte dukke op under et projekt ser jeg som udfordringer og ikke som noget negativt, jeg er kreativ hvad angår løsnnger og ret fleksibel . Jeg har andre malere der kan indgå og jeg har selfølgelig forbindelser inden for alle faggrupper , da jeg indimellem også har stået som hovedentrepenør på flere renoveringer. Jeg kan også godt køre efter jobbet hvis der er noget kød i det !! Hvis du kunne bruge mig så  lad mig høre fra dig.., Venlig Hilsen Kasper Høyrup

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Maler:
men et eller andet sted er det også lidt trættende at vi skal behage google og ikke kunderne

Selvom dette indlæg er mere end et år gammelt, er det dog stadig forfriskende med en personlig stillingtagen til "enerådighed"

Fra Valby
Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Maler.

Jeg faldt lige over din tråd angående malerarbejde som i ikke udføre, men derimod sælger maling. Det lyder meget spændene og interessant. Vi er et seriøst og proffesionelt malerfirma, der går op i vores arbejde og altid levere det bedste. Jeg håber at hører fra dig.

Du kan tjekke os ud her på følgene links:

www.ravnsmalerservice.dk

Eller på facebook

https://m.facebook.com/Ravnsmalerservice

Mvh
Ravns Malerservice


Side 2 ud af 2 (15 indlæg)