Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et malerfirma? Bliv set af over 10.000 brugere hver måned gratis...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger maling og tapet på internettet men også i vores butikker. Vi bliver meget tit spurgt om hvorvidt vi også udfører malerarbejde. Som udgangspunkt ønsker vi ikke at udføre malerarbejde, derfor ønsker vi at kunne henvise til andre malerfirmaer rundt omkring i landet.

Vores hovedside får lige pt besøg af 10-15.000 besøgende hver måned, så der er mulighed for god eksponering hvis du søger noget malerarbejde. Det eneste krav vi dog har er at du har en pæn hjemmeside og vi linker til hinanden. Dertil skal du selvfølgelig ikke på din hjemmeside "sælge maling, men udføre malerarbejde så vi ikke er direkte konkurrenter. Vi håber at finde malerfirmaer spredt rundt omkring i landet, således at vores brugere og kunder nemt kan finde en dygtig maler i deres lokalområde.

Såfremt det har interesse, så skriv endelig en privat besked.

Andre håndværksgrupper kan også have interesse, men skriv endelig på denne tråd, hvis du mener det kunne passe ind på sitet...

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne da godt finde ud af noget. Jeg er tømrer med min handyman firma.

Hvor jeg bla også maler. men det er kun male opgaver. ingen tapet og filt.

Midlertidig hjemmeside www.lejenhandyman.dk

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Maler:
Det eneste krav vi dog har er at du har en pæn hjemmeside og vi linker til hinanden.

Pas på med at linke til hinanden, det kan Google ikke lide :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger i også tagmaling ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Nu er tagmaling ikke det vi gør mest i, det er måske noget du sælger ligeledes? ;-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Serpname,

Jeg ved det, vores side er rimelige godt optimeret i forhold til google og vi får mange gæster af denne kanal, men for en gangs skyld laver vi denne guide af hensyn til forbrugerne og ikke af hensyn til google ;-)

Handyman, det er muligt, jeg checker lige din side ud og vender tilbage til dig...

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam også fint, bare du er velvidende at du kan stå overfor tab af placeringer.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter
Det lyder da som en rigtig fin service over for forskellige malermestre rundt i landet.
Ikke for at være lyseslukker har du overvejet følgende eksempel: "du sælger 10 liter maling af god kvalitet, og har henvist til maler x i en eller anden by. Har leverer et dårligt stykke arbejde til kunden, selvom han har den gode maling. Kunden får oplevelsen Af at det var dårlig service fra dig, (selvom du har leveret maling, og været flink at henvise til en, som dog ikke kunne lave ordentligt arbejde.)"
Det var en lille overvejelse som du bør have med så du sikre, at dem du anbefaler er nogle du kan stå inde for, ellers falder det tilbage på dig.
God aften

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Det har klart været med i overvejelserne, men indkalkuleret. Vi får meget tit henvendelser om vi kan udføre et stykke malerarbejde og vi skriver som altid bare nej og så ender den der. Så vil jeg hellere at kunderne trods alt føler at de bliver vejledt et sted hen hvor de får en ydelse de kan bruge til noget. 

Omkring kvaliteten af arbejdet så er der jo altid en risiko, men det er også derfor vi gerne lige vil se hvilken side samarbejdspartneren har - det tæller jo klart opad hvis det er et malerfirma med nogen år på bagen og som ligeledes syner af kvalitet. 

Men alt i alt er konklusionen, at hvis kunderne finder ind på min side og egentlig søger malerarbejde, så vil jeg hellere have de går fra siden med en løsning, end finder et helt andet sted. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Serpname.

Der er altid en risiko og vi har brugt mange resourcer på at være fornuftigt placeret på google, men et eller andet sted er det også lidt trættende at vi skal behage google og ikke kunderne, men nu må vi se, så drager vi en konklusion i forløbet .-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)