Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Zalando moms registreret i Danmark?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Der er rigtig mange store webshops, som har indtaget det danske marked og også har et .dk domæne.

Inden jeg køber noget, vil jeg gerne vide om virksomheden er registreret i Danmark, men kan jeg se det?

Jeg sidder lige med en webshop hvor der er oplyst hvor selskabet er registreret samt Moms-ID: DE 260543043 og Skattenummer: 37/125/21423. Men ikke noget dansk registreringsnummer? Kan jeg konkludere noget ud fra det?

Mvh Nina

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Hmm ...virksomhedens navn fremkommer ikke og man kan ikke søge på et udenlandsk VAT nr.

/Nina

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, nu ringede jeg lige til firmaet, som oplyste at de ikke har et dansk cvr. nr. :(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:
Nå, nu ringede jeg lige til firmaet, som oplyste at de ikke har et dansk cvr. nr. :(

Hvorfor :( - når du kan slippe med en billigere tysk moms?

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg er pissetræt! af store udenlandske firmaer, der gerne vil tjene penge i Danmark, men ikke konkurrerer på lige vilkår. Så hellere betale lidt mere i en dansk webshop.

/Nina

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bemærk, hvordan de skriver "inkl. 25% moms" - det hænger vist ikke helt sammen med at de kun har et tysk momsnummer...?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ninaf.

jeg forstår din frustration over disse webshops som er udenlandsk ejet, men henvender sig bl.a. til det danske marked...

Det er bare desværre sådan nu engang markedet er.. I min branche er der meget FÅ danske webshops, så hvis man vælger at drive fra Danmark af, må man jo bare tage konkurrencen op, eller finde sig et andet marked at gå i krig med..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De har bare mere forstand på at tjene penge end de der er dansk registreret :-)

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:
så hvis man vælger at drive fra Danmark af, må man jo bare tage konkurrencen op, eller finde sig et andet marked at gå i krig med..

Men konkurrencen er jo netop unfair. Hvis et så stort firma undlader at registrere sig i Danmark, kan de jo dumpe priserne.

Så er det jo ikke mærkeligt, at der er få danske webshops.

Kan se at de har E-mærket. Undersøger de ikke sådan noget?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)