Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. Hvordan kommer jeg i gang med salg på Amazon USA og UK!!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Fra  MyNordicHome.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminofolk.

Jeg har de seneste uger undersøgt muligheden for at sælge produkter på Amazon.

Min idé er på ingen måder ny, men jeg har en tro på at det skal lykkes alligevel. :)

Efter blod sved og tårer i 3 år, har jeg nu sparet 250 k sammen som jeg gerne vil investere i dette projekt.

Kortfattet går min idé ud på at købe produkter direkte hos producent i Kina, hvorefter producenten leverer produktet direkte til Amazon, som varetager hele processen med behandling af ordre. (Fulfillment by Amazon (FBA)

Jeg har fundet 2 kinesiske virksomheder som har et godt ry. (Fundet sammen en personlig kontakt som har 10 års erfaring med kvalitetskontrol i Kina)

Min start-ordre skulle lyde på: 100x15 forskellige slags TV-borde  

Minimumordre pr. model er store, og jeg undersøger derfor muligheden for at sende halvdelen af bestillingen til Amazon UK og den anden halvdel til Amazon USA.

Da jeg kun har erfaring som dansk webshop-ejer, står jeg nu på bar bund med en række spørgsmål, inden jeg for alvor kan komme i gang med strategien.

-Min plan er at sælge produkter på Amazon UK og Amazon USA. Hvilket land skal jeg oprette virksomhed i, og er det i det hele taget muligt?

-Hvis jeg får svar på spørgsmål 1, hvad med så bogføringen,  når jeg som person er bosat i DK.

-Findes der en konsulent i Danmark med speciale i overstående, som kunne hjælpe mig igennem opstartprocessen.

-Er der nogen som har erfaring med over overstående, så vil jeg meget gerne høre om jeres oplevelse. (fordele og ulemper)

-Er der andre aspekter som jeg skal være obs på, så hører jeg gerne dem.

Mvh. Tomas Larsson

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tomas

Hvis du stadig er interesseret i mere viden om Amazon, så kan hjælpe dig eller sørge for at du bliver sat i kontakt med de rigtige personer hos Amazon.

MVH

Frederik Andersen

@Amazon

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Frederik,

Jeg ved det er en gammel tråd, men kunne godt tænke mig at høre dig om noget da jeg kan se du arbejder Amazon. 

Jeg prøvede at skrive en privat besked til dig, men det er ikke muligt. 

Jeg har fundet dette linkhttps://sellercentral.amazon.com/gp/seller/registration/participationAgreement.html?itemID=200404870&language=en_US menkunne godt tænke mig lidt mere viden. Hvordan sælger andre danskere deres erhvervs produkter via amazone? Vi har en dansk bank og kan se at: 

  • To be paid, you need to provide a bank account in a country supported by Amazon. Currently, we support bank accounts in Australia (AUD), Canada (CAD), Eurozone (EUR), Hong Kong (HKD), India (INR), New Zealand (NZD), United Kingdom (GBP) and United States (USD). The Eurozone includes the following countries: Austria, Belgium, Cyprus, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Malta, the Netherlands, Portugal, Slovakia, Slovenia, and Spain.

Noget du ved noget om?

Glæder mig til at høre fra dig. 

De bedste hilsner

B

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har sendt dig en PB.

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Uptown HiFi Aps Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Er det muligt at komme i kontakt med dig ang. salg på Amazon... ? 

Kan du sende PB ? 

/Claus

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Thomas

Er du kommet igennem dine startfase problemer. jeg spørger fordi jeg står i samme båd som du havde stået for 2 år siden. hvordan fik du løst dine issues? 

det kunne være dejligt hvis du kunne give nogen gode råd :)

mvh kim

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

@Claus

Hvis du mangler hjælp vedr. salg på Amazon, så prøv at tage fat i Thomas Boesdal fra Moonwalk Agency, han har styr på salg i udlandet, og især Amazon :-)

Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Reprap Aps Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står i Amazon til halsen og kan hverken finde ud af det ene eller andet. SÅ hvis du har nogen erfaringer du gerne vil dele, vil jeg meget gerne lytte. :-)

Vi har fornyligt oprettet en konto på Amazon.com men vil gerne på det Europæiske marked nu, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad søren  vi skal og hvordan...

Håberdu gerne vil dele lidt af dine erfaringer..

Mvh Trine,

Tilmeldt 11. Apr 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Robo4us Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik! 

Undskyld hvis jeg forstyrrer dit lidt gamle indlæg thomas :'-)

Jeg prøver at få en røvfuld produkter smidt på Amerzon. Jeg har en del problemer med amerzon generelt som jeg ville håbe at du ville kunne hjælpe mig med, eller eventuelt sætte mig videre til folk der kan. 

Jeg vil sætte enorm stor pris hvis du sendte mig en mail på: sales@robo4us.com

Håber på at høre fra dig snarest mulig.

mvh, 

Lucas 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)