Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpriser fra Kina?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne starte min egen virksomhed. Men der er et par praktiske ting jeg gerne vil have lys på. 

Det drejer sig om import fra Kina. Nærmere ekspeditions omkostninger.

Jeg har svært ved at finde oplysninger om pris for at få noget sendt fra Kina til Danmark og fra Kina til et andet land som f.eks Tyrkiet.

Jeg har haft lidt kontakt til en kinesisk virksomhed, men de vil ikke oplyse mig hvad produktet koster at sende til Danmark eller for den sags skyld, et andet land.

Jeg har forsøgt at finde oplysninger på nettet, men jeg får forskellige oplysninger som f.eks 1kg = $0.50 - $100 pr kilo eller 1 kubikmeter til $1-100 med et container fragtskib fra Mærsk. Så Jeg har ikke et nøjagtigt beløb for f.eks en fragt på 70kilo fra China mainland til port of copenhagen.

Måske er der nogen herinde der kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Henrik 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du skal sende - vægt + størrelse.
Mere om det er en lille kasse med luftfragt eller en 40 fods container på et skib vi skal svare på :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var hurtigt svar :D

Lad os starte med en trækasse med disse mål- 470×550×860mm a 60kg. 

Hvis det er muligt så også en hel 20 fods container. Der kan være 88 kasser i en 20 fods af den størrelse jeg beskrev.

Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kontakt en af de mange speditører som er her i landet.

Jeg benytter meget ofte;

Lasse Jensen
Managing Director

 

Modul Transport A/S
Avedøreholmen 46
DK-2650 Hvidovre
lj@modultransport.dk
www.modultransport.dk

Tel.
Direct.
Fax.
Mobil
Skype

+45 4342 6800
+45 3695 4320
+45 4342 6658
+45 2125 4858
lj.modultransport.dk

 

 De er reelle og hurtige. Ps. hils fra mig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Wolter:

Lad os starte med en trækasse med disse mål- 470×550×860mm a 60kg. 

Hvis det er muligt så også en hel 20 fods container. Der kan være 88 kasser i en 20 fods af den størrelse jeg beskrev.

Det er det bedste hvis du kontakter direkte til nogle speditør /transport firmaer. Når du giver dem disse mål plus adresse/post nr., kan du få en pris næsten med det sammen. 

Hvis du sender varer med kurer, regner de omkostning ud baseret enten på volumen eller vægten. Det kommer an på hvilken er større.

Vi bare gør det simpelt her. Hvis vi siger at det er 60 kg vi skal regne omk. ud, så ligger prisen nok omkring 40-60kr./kg fra Kina til Danmark :Dør til Dør med kurer. 

Søfragt omkostninger varier meget, og en 20 fods container koster nok ca. 12.000 DKK all-in-pris på nuværende tidspunkt. 

Kontakt en speditør hver gang, når du skal sende nogle varer fra Kina til DK eller et andet land, så får du nogle aktuelle priser. 

Held og lykke!

Mvh, Anne 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Nu er China Mainland jo rimelig stort, men hvis vi forudsætter at vi taler om FOB Base/Main Ports og Non-Hazardous, ville jeg indikere en pris på:

DKK 9.950,- All In for 20" DC (tørlast) til Gate Out CPH Port

For endeligt tilbud er jeg lige nødt til at vide lidt mere.

Der er varslet rate stigninger fra 14 april igen igen, men lad os hvor meget der går igennem

/Glenn

 

 

 

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

OOCL Logistics:
til Gate Out CPH Port

Nu er der nok ikke så menge her på Amino, der forstår hvad det du skrver betyder på almindeligt dansk! 

Ravn

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn,

Bare et fif.. som jeg selv bedst kan administrere.

Giv kunden/Henrik en all-in pris. Hvis det kun er til Cph, så kan de lokale omkostninger godt variere en hel del :-)

- Tommy Gernot
Den Intelligente Krop 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Nu er der nok ikke så menge her på Amino, der forstår hvad det du skrver betyder på almindeligt dansk! 

Ravn

Hej Ravn,

At der er lavet pris nøjagtig som der blev bedt om til CPH Port, og for at gøre det let med alle omkostninger inkl. de lokale omkostninger i havnen.

Skulle der dog ønskes levering uden for havnen, som jo nok er er sandsynligt - ja så kommer de omkostninger oveni.

Ha en super torsdag!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Tak for fiffet - Helt enig - og det er lige det der er gjort her!!!

Var der blevet spurgt om Stenløse havde han fået en All In pris på det, men som du har fat i er "Port" lidt gummi-agtigt begreb som sikkert stammer fra kommunikationen med den kinesiske leverandør, da de ofte selv byder på den måde.

Glenn

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)