Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chat funktion på hjemmeside

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg efterhånden været rundt og set mange af jeres gode sider, og noget jeg er super misundelig på er chatfunktionen de fleste har på.

DET vil jeg også ha Big Smile

Desværre er jeg helt newbee, men vi er ved at kreerer en hjemmeside. Er der nogle kloge hoveder, der kan fortælle mig, hvordan jeg får fingrer i sådan en? Bør det ligge i min webredigering, eller er det en kode, et script eler noget helt andet jeg skal have lagt på?

På Forhånd Tak'

Natasha

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha

Du må lige forklare hvilket system din hjemmeside køre på? Er det html, wordpress eller andet?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha,

Prøv Zopim.com Der kan du oprette en gratis bruger, og lave en gratis chat til din side. Nemt og enkelt :)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

zopim.com er klart en af mine favoritter, desvære koster den penge hvis man vil have alle funktioner No

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Zopim er rigtig godt, og det er blot et lille stykke kode du skal lægge ind.

Det fungerer rigtig godt, og lidt cool at kunne sidde og følge med på hvad kunderne kigger på.

Der er selvfølgelig en del tosser imellem, som lige synes de skal smide nogle "sjove" spørgsmål, men overordnet er det helt fint, og noget en del kunder bruger.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger også Zopim til mange af vores sider. I starten brugte vi gratis versionen på vores side om isterninger, men fandt hurtigt ud af at man kan fange mange kunder, ved at bruge nogle af funktionerne i betalingsversionen - og det kan godt betale sig :)

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Det har jeg på ingen måde nogen ide om Stick out tongue

Vi har one.com hvis det hjælper noget?

Natasha

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Der tegner sig jo en klar favorit, i har alle skrevet om den samme Stick out tongue

Den må jeg checke ud.

Hvis der sidder nogle med gode erfaringer fra andre chat's må i meget gerne skrive.

Natasha

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ídéen kommer egentligt af, at jeg selv synes det er så meget op ad bakke, at få fat i en håndværker (Muligvis også grunden til, at byggetilbud og andre sider kan løbe rundt, der er bare nemmere at skrive en annonce og så vente på at nogle kontakter dig)

Er der nogle holdninger til chatfunktion på den lokale håndværkers hjemmeside? Jeg mindes ikke at have set det før, og jeg er meget glad for at gøre ting, ingen andre gør.

Ville i synes at det var på toppen, hvis i med det samme, kunne komme i kontakt med håndværkeren personligt, via chatten? Jeg synes det er en super idé, men måske er der andre der har andre holdninger?

Natasha

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasha:
Ville i synes at det var på toppen, hvis i med det samme, kunne komme i kontakt med håndværkeren personligt, via chatten?

Ja, helt sikkert! Jeg vil tilføje, at med Zopim chat, og sikkert også de fleste andre chat-services, er der mulighed for, at selvom der ikke er en medarbejder online, vil kunden kunne skrive en besked via chatten, som du så kan besvare senere via email, og derved fastholde kontakten med kunden.

Og dette er med i den gratis version, som i øvrigt er fuldt funktionel. Man kan bare kun chatte med en person ad gangen, hvilket ikke er optimalt, hvis man har mange besøgende.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)