Nu har jeg efterhånden været rundt og set mange af jeres gode sider, og noget jeg er super misundelig på er chatfunktionen de fleste har på.
DET vil jeg også ha
Desværre er jeg helt newbee, men vi er ved at kreerer en hjemmeside. Er der nogle kloge hoveder, der kan fortælle mig, hvordan jeg får fingrer i sådan en? Bør det ligge i min webredigering, eller er det en kode, et script eler noget helt andet jeg skal have lagt på?
Zopim er rigtig godt, og det er blot et lille stykke kode du skal lægge ind.
Det fungerer rigtig godt, og lidt cool at kunne sidde og følge med på hvad kunderne kigger på.
Der er selvfølgelig en del tosser imellem, som lige synes de skal smide nogle "sjove" spørgsmål, men overordnet er det helt fint, og noget en del kunder bruger.
Vi bruger også Zopim til mange af vores sider. I starten brugte vi gratis versionen på vores side om isterninger, men fandt hurtigt ud af at man kan fange mange kunder, ved at bruge nogle af funktionerne i betalingsversionen - og det kan godt betale sig :)
ídéen kommer egentligt af, at jeg selv synes det er så meget op ad bakke, at få fat i en håndværker (Muligvis også grunden til, at byggetilbud og andre sider kan løbe rundt, der er bare nemmere at skrive en annonce og så vente på at nogle kontakter dig)
Er der nogle holdninger til chatfunktion på den lokale håndværkers hjemmeside? Jeg mindes ikke at have set det før, og jeg er meget glad for at gøre ting, ingen andre gør.
Ville i synes at det var på toppen, hvis i med det samme, kunne komme i kontakt med håndværkeren personligt, via chatten? Jeg synes det er en super idé, men måske er der andre der har andre holdninger?
Ville i synes at det var på toppen, hvis i med det samme, kunne komme i kontakt med håndværkeren personligt, via chatten?
Ja, helt sikkert! Jeg vil tilføje, at med Zopim chat, og sikkert også de fleste andre chat-services, er der mulighed for, at selvom der ikke er en medarbejder online, vil kunden kunne skrive en besked via chatten, som du så kan besvare senere via email, og derved fastholde kontakten med kunden.
Og dette er med i den gratis version, som i øvrigt er fuldt funktionel. Man kan bare kun chatte med en person ad gangen, hvilket ikke er optimalt, hvis man har mange besøgende.