Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Mangler flere erhvervskunder på tre stjernet hotel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle, jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp/forslag til hvordan jeg vil kunne sælge flere hotelværelser til erhvervskunder...

Lidt fakta om hotellet:

3 stjernet hotel
God beliggenhed på vesterbrogade
Der er et stort konference rum til 25 personer
Det er nyrenoveret
Gode senge og 24 timers reception

Nu til problemet... Der er mangel på erhvervskunder på hotellet. Har prøvet at ansætte sælgere det har ikke gjort det store, så hvis der er nogen med nogen gode/kreative ideer til hvordan jeg får flere erhvervskunder ind på hotellet, så ville jeg være meget glad for nogen ideer.

Hotellet tilbyder også gode priser til erhvervskunder.
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Pandi Web ApS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ser jeres nuværende hjemmeside ud?

 Hvad var sælgernes tilgang til det? Var det bare kold kanvas eller gjorde de noget utraditonelt?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Leon Birdi kan måske hjælpe jer, han har så vidt jeg husker en del med hoteller at gøre.

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helst ikke skrive hvilket hotel...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Da priserne på københavnske hotelværelser er faldet vanvittigt er det på Jeres service og hygge i skal konkurrere. Skal det forstås, at det primært er konferencekunder i søger? 

I så fald find en samarbejdspartner, som netop laver konferencer og kurser til eks. kommuner, regioner, stat og erhvervslivet. Giv dem top service og en god pris - så kan du få mange konferencer i løbet af året.

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Et konferencelokale til 25 personer er i underkanten. Hvis hotellet alligevel skulle renoveres, hvorfor er der så ikke inddraget et konferencelokale til 50 personer med mulighed for opdeling.

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når jeg skal ud og rejse (både i forretninger og privat) så booker jeg oftest via Hotels.com. Hvis et hotel har en god kombination af pris, beliggenhed og anbefalinger booker jeg der. Gode fotos af værelser og faciliteter hjælper også. Og så skal værelserne have opkobling til internettet (helst Wi-Fi) så man kan følge med i ens mail og passe sin forretning. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
har du talt med dine kunder om hvad de syntes om dit hotel?

og evt hvad de syntes der mangler?
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener det er knap 900 kr. en overnatning må koste på statsordningen (er det ikke det den hedder). Der tror jeg det vil være en fordel at lave en pris på det eksakte beløb med fri internet, parkering og kaffe, istedet for 700 kr. + 50 kr. for internet + 100 kr. for parkering + 50 kr. for kaffe. Da den ansatte ofte selv bestiller, vælges det hotel, hvor der er mest inkluderet i prisen, i stedet for at han/hun selv skal have penge op af lommen og måske ikke kan få alle pengene refunderet.

Har du håndværkere boende, så tilbyd dem en gratis fyraftensøl, de penge er godt givet ud.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hotel jeg arbejdede på en overgang, tilbød en gratis taxa til de censorer, der boede på hotellet i eksamensperioden. Alle kørte sammen i en stor taxa, der stoppede ved de forskellige uddannelsessteder i byen. Nogle blev positivt overrasket og andre havde valgt hotellet på netop det grundlag.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)