Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klarna koncepter ( dele betaling på nettet).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,
Er du nogen som kan anbefale nogle bedre koncepter end Klarna eller lignende koncepter på nettet?
Har nemlig ikke hørt så godt om Klarna, men så har jeg hørt om noget det swebpay.
Ser frem til at høre fra jer,
Mvh

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
payex laver noget lignende

payex.dk
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

business310:
Er du nogen som kan anbefale nogle bedre koncepter end Klarna eller lignende koncepter på nettet?

iBill buldrer derudaf i øjeblikket, så det er nok dem du skal tage fat i. Ellers har Gothia også en lignende løsning, den koster bare ca. det dobbelte.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at høre. Tusind tak

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business310,

Hos danske iBill skal vi meget gerne byde dig velkommen. Ingen oprettelse eller abonnement, og vi tilbyder i store træk samme produkt som vores svenske/norske kollegaer - blot til en lavere pris.

Du skal bare ringe på tlf 88 826 826 mellem kl 10-14, og bede om at tale med Martin eller Anna :-)

Mvh Jan fra iBill A/S

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan 

Er i begyndt at tilbyde afdragsordninger?

Mvh

Morten

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Delbetalingen er vi klar med ca. medio april... indtil da tilbydes kunderne 14 dage rente- og ÅOP-frit. Når delbetalingen er klar, overgår vores merchants automatisk til delbetaling uden at skulle foretage sig yderligere.

Du er velkommen til at vente, eller du kan komme igang nu lige som de mange hundreder shops, der har signet sig op, og gør shoppen klar :-)

Mvh Jan

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder lidt interessant til min danske shop. Dog har jeg klara på min svenske, da den giver et fantastisk trust til svenskere, da de har kendt den i mange år.

Jeg har ingen problemer med klarna, og hvilke negative ting har du hørt om dem? Min konvertering er steget meget på den svenske efter jeg fik klarna på.

Men hvem vil danskere have tillid til at skulle faktureres igennem ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Tidligere på året sagde i at det var klar her i marts..... såå.....

@ Marjoe

Klarna har lige været igennem Kontakt-møllen, og tjekker du dem på Trustpilot, så ser det heller ikke for godt ud... http://www.trustpilot.dk/review/www.klarna.com Men helt ærligt, så tror jeg at alle denne slags firmaer får høvl af mange... kunderne betaler jo rimelig dyrt for fx.. afdragsordningen....

Hilsen Morten

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Klarna har lige været igennem Kontakt-møllen, og tjekker du dem på Trustpilot, så ser det heller ikke for godt

Upsss, nej det ser ikke for godt ud. jeg har dog ikke haft noget brok eller bøvl fra nogle af mine svenske kunder endnu....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)