Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sætter man startside på sit wifi?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når man er rundt på hoteller, caféer osv. som har gratis wifi, er der på deres wifi en fast startside hvor man kan aktivere det. 

Hvordan er det muligt at lave det, så man kan tilbyde gratis wifi og alle kommer forbi ens site?

Håber nogen kan hjælpe mig? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Startsider på wifi sættes oftest op via den trådløse routers proxyindstillinger.

Det er også her, der kan kræves login for at benytte internetforbindelsen.

Kombineres de to features, kan du nå at reklamere overfor de besøgende, inden de går på internettet via routeren.

De fleste gode trådløse routere kan det. Blandt andet Linksys' highend wifi-routere.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som der bliver nævnt, så kan det laves i den router der laver forbindelsen til internettet fra dit LAN, det kan også laves på flere andre måder alt efter hvilken grad af logning du har brug for og hvilke muligheder du har for at slå op i brugerdatabaser.

Funktionen du leder efter hedder Captive Portal

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Fra  Aperion Skrevet kl. 10:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Kasper,

Lidt gammelt indlæg, men hvis du ikke har fundet ud af det, så er løsningen lige her http://www.aperion.dk/.

Du er velkommen til at skrive hvis du vil høre mere.

Mvh Jannik

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Flot som man lige kunne finde et 1½ år gammelt indlæg, og så lige få promoveret sin egen virksomhed.

Der kommer flere og flere af disse SPAM-indlæg, måske Amino skulle overveje at auto-låse alle tråde der er over 6 måneder gamle?

Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Fra  Aperion Skrevet kl. 10:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Point taken - skal forsøge at holde det mere "aktuelt" fremover

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Men det hjælper jo egentlig ikke så meget!

Man skal i øvrigt være PLUS medlem for at man må reklamere. - Så du må hellere få tegnet et PLUS abonnement, ellers fjerner moderatorerne nok linket igen, og så har du ikke fået noget ud af at spamme. - Det er vel så nærmest en lose-lose.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Flot som man lige kunne finde et 1½ år gammelt indlæg, og så lige få promoveret sin egen virksomhed.

Det er vel et fedt. Hvis det er relevant i forhold til hvad der bliver spurgt om.

Mangler jeg en løsning. Så vil jeg da blive glad for nogen linker til et gammelt indlæg også selv om det er 1 1/2 år gammelt. Og kan da slet ikke få ondt i R.... over han promovere sin virksomhed. Det er vel sådan man kommer fremad. Og så længe det er relevant er det fint.

mvh. Kim

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så skal man jo melde ærligt ud.

'jeg vil gerne nævne min egen virksomhed, der laver lige netop dette.... blablabla....' - I stedet for at prøve at skjule en reklame for sin egen virksomhed som et helt uvildigt svar/løsning på et problem.

I øvrigt ville jeg mener et det vil være bedre om han blev PLUS medlem, og så oprettede en reklame for, hvad han kan tilbyde, end at hive HELE tråden frem igen.

Hvis din idé om, at gamle tråde skal hives frem igen, så kunne Amino vel egentlig klare sig med 100 tråde, der bare blev længere og længere. - Dette kunne selvfølgelig ogs være en måde at køre et forum på, men jeg tror det vil blive uoverskueligt efter få år.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Hvis din idé om, at gamle tråde skal hives frem igen

Har det bare selv sådan. Jeg gider ikke skrive en lang smøre som andre før mig har skrevet.

Mvh. Kim

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)