Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt uden jeg skrev under?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, jeg var nød til at lukke for min forretning d. 1 marts - Og var nød til at aflevere kasseterminalen tilbage.. Men nu kræver han penge for 32 måneder fremover - Jeg kom i tanke om at jeg slet ikke har underskrevet nogle papir på Kasseterminalen. Kan han sende mig til Inkasso og kræve pengene alligevel?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hør dog kasseterminalsælgeren om hvad hans årsag er. Jeg vil tro du har kørt det via nettet med ham og har accepteret betingelser. Om det er rimelige betingelser kan jeg ikke afgøre - men hør ham selv med hvilken baggrund helt konkret han kræver penge af dig

Det er i alle fald ikke normalt at man bare kan aflevere den tilbage og så slutte betaling fra den dag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Shay:
Men nu kræver han penge for 32 måneder fremover - Jeg kom i tanke om at jeg slet ikke har underskrevet nogle papir på Kasseterminalen.

Hvordan er terminalen købt/lejet?
Hvis den er lejet, som det tyder på med det antal måneder, så må du have skrevet eet eller andet sted. Kan også være digitalt!

Hvis du ikke har skrevet under på noget, så tror jeg ikke du kan kræves betaling.

Jeg handler med et firma, hvor en tidligere ansat, lånte penge med hele firmaet som pant!!. Da de skiltes, kom der en besked fra den ansattes bank, at der skulle indbetales xxxxxxxx kr. Min kunde kontaktede banken og bad om en kopi af dokumentet med hans underskrift !!!. Den kunne de ikke fremskaffe, men banken mente at min kunde hang på den alligevel. Efter store sværdslag opgav banken, da de godt kunne se, at det var noget møg.

Hvad med kvittering: GLS - TNT- DPD - DHL osv.

Går du til Inkasso, så må du handler derudfra og din moral-

Johnny

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

http://kaengros.dk/leasing_formular.asp

Jeg skrev slet ikke under på noget som helst. Da jeg slet ikke var på arbejde den dag - der stod bare en pakke på mit kontor dagen efter da jeg mødte op og ringede til ham og spurgte om jeg ikke skulle skrive under på noget? sagde han bare nej det er der ikke behov for. Så jeg tænkte slet ikke på det mere fordi jeg havde travlt med noget andet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 du får den nok meget nærmere herinde - du har ikke udfyldt den formular forstår jeg det som og så tror jeg ikke de kan holde til at kræve 32 mdr - men det er jo ikke det samme som de ikke gør det, og de vil måske beskrive tingene anderledes. Du kan derfor måtte via en advokat

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt ham en mail hvor jeg har bedt ham sende mig en kopi af kontrakten. - Jeg vil uploade den så snart jeg har den.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

kigger lige med

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med andre herinde: tyder på den er lejet. Du modtog terminalen og tog den i brug og derved accepterer du betingelserne som professionel butik. Som også nævnt kan man ikke bare aflevere uden krav for en kasseløsning. Han har jo ligesom du havde, en forretning at drive. Hvis du mener at hans bevisbyrde er svær så ring da til ham og få en aftale på plads. Hvad skete der under din bestilling? Hvordan forgik det? Accepterede du ingen betingelser? BtB forretning har ikke de samme regler som en forbruger handel. En skam med din forretning for Danmark har brug for selvstændige :-)

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sendte en anmodning - Og han ringede og sagde at han vil komme med kassen så jeg lige kan kigge på den og skriv på lejekontrakten.

Men jeg var desværre ikke på arbejde den dag og han efterlod bare kassen uden noget kontrakt og sagde at der ikke var behov for det. 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kær Shay

Tilbud ( du spørge efter produkt/service)+Accept( vedkommen levere den)=Aftale ( medmindre der er skriftlige er accept på sælgers betingelser)  .Denne som bakker ( uden aftale) - betaler . Går du konkurs - Han skal gøre krav til bo . Tal med ham og situation - så kan det godt være han kan forstå det .

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)