Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Break even, tanker og tak til Amino

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 14 person

Det skal ikke være nogen hemmelighed at det med at være selvstændig og banke en virksomhed op fra bunden godt nok er noget af en rutchebane.... man jubler og man bæver af frygt for om det nu går.... og det kan være indenfor en time man føler begge dele.

Vi startede jo i maj sidste år med en virksomhed med verdens bedste produkt, så det kunne da ikke være så svært at få kunder til det? Udover at det er godt er det jo også billigt, gratis at prøve og alt det der...

Men næh, kunderne stod ikke i kø, og de gad da bestemt ikke at høre på os når vi fortalte dem om hvilket fantastisk produkt vi havde klar til dem.

Men vi, jeg og mine to medarbejdere, for i denne branche kan man ikke køre sådan noget alene, knoklede på og fortsatte. Vi plastrede alverdens varevogne til med flyers, vi ringede til gud og hvermand, vi sad på nettet og researchede og gjorde opmærksomme på os selv og vi gav den i det hele taget gas....

Og hold da op vi har taget et tigerspring her i løbet af den sidste måned og endelig kan vi sige at vi nu er break-even!!! Det har krævet lidt for der er både husleje, diverse omkostninger og ikke mindst: tre mennesker der skal have noget at leve for, men NU er vi der endelig.

Så jeg jubler igen i denne kategori, og beklager på forhånd hvis nogen er ved at være trætte af det, men det er sq lidt vildt.. jeg er jo bare mig, og har egentlig aldrig rigtigt troet at jeg egnede mig til at være selvstændig, men det gør jeg åbenbart, og selv om det til tider kan koste nogle søvnløse nætter, så er det jo da også bare spændende, sjovt, lærerigt og helt fantastisk.

Og rigtigt mange tak til alle jer herinde der altid er klar med svar på spørgsmål, både dem man selv stiller og dem stillet af andre som man kan lære noget af, om jeg havde klaret det uden amino, joh, sikkert nok, men det har, alt andet lige, gjort det hele noget nemmere at være herinde.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tillykke Mette Monty - dejligt med noget feedback der viser det skam kan lykkes - alt godt videre

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fyn
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med det :-)
Det viser jo at hårdt arbejde betaler sig, og giver mig selv endnu mere mod på bare at springe ud fra vippen og få knoklet igennem de næste par år. :-)

Hav en pragtfuld dag.

Dbh
G

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gamle ordsprog om at suksess er 1% inspirasjon og 99% transpirasjon har nok sin ræt. Jeg er også enig med deg når det gjelder Amino. Det er et rigtig godt forum jeg skulle ønske vi havde i Norge.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare så superfedt at høre! Yes

Godt gået, og tak fordi du deler Smile

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Stort tillykke herfra! Big Smile Jeg husker den første gang jeg var dér... Næste stop: Stort overskud...! Smile

Hilsen Jane

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, tillykke med det :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke til Jer

Kender det udemærket selv, det er sgu ik nemt banke en designer virksomhed op fra bunden, og kæft så mange ting man skal lære, men sålænge viljen er der, udholdenhed, sved smerter tårer og små jubel øjeblikke samt et godt netværk, så skal det nok gå altsammen, følg drømmen :-) Tillykke atter fra mig :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt og med ønske om videre ekspansion.

Køb ren argan olie her

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak alle sammen....

for nylig var der en der sagde til mig at hvis man vidste hvordan det var at være selvstændig, så ville man aldrig gå i gang...

hmmm.... lige nu synes jeg jo bestemt ikke han har ret, men jo, der har da været indtil flere gange .hvor jeg tænkte på om det nu også var det værd.....

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)