Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plus medlem - or no deal - drop PM for no goes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter kun 6 dage på Amino er det min oplevelse, at der foregår al for megen lusk, tusk og dubiøse aftaler på jeres PM. Hvis I lukkede ned for det - altså "kiggeres" mulighed for at skrive PM, så ville jeres servicetjeneste fremstå som et meget mere seriøst bud på en fantastisk portal - for serøse forretninger. Alt for mange, kan bare komme "ind fra kulden", og underbyde jeres betalende og seriøse partnere. Det underminerer hele det grundlæggende koncept. Give and Take. Nu opleves det mere som "Take and disappear". Og så har de ikke engang betalt for det. Jepsen - Vi får færre besøgende, færre annonceindtægter, og færre affiliates (halvdelen af dem er også vanskelige at stå inde for). Men hvis jeg som annoncør vidste, at mine penge gik til noget, der måske gav kunder, og til ikke smarthurtige (ikke registrerede) tvivlsomme forretningspotentialer, så ville jeg overveje annoncering. I dag har jeg set tre annoncer. Emballage, Revision, Kursus. Igen og igen. Det bliver kedeligt. Og den getagelse klæder ikke dem der betaler for det. Og det klæder ikke Amino. Change. Gør noget. Som I opfordrer alle andre til at gøre. Sorry.

Men for pokker hvor er grundtanken kanon. Lev den. Gør den. For så pisser i ikke på en betalende og godtroende skribent som håber, at Amino lige nøjagtig er stedet for et gennembrud, en god vinkel eller ide.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frank,

Jeg forstår ikke hvad du er gal over? :-) Er det at folk laver aftaler pr. PB eller?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville så anbefale dig, at du måske brugte 6 dage eller 1000 dage mere på Amino inden, at du begyndte at beskylde andre for at lave fusk osv over private beskeder...

Faktisk så er de private beskeder herinde en smart, let og simpel måde, at komme i kontakt med en anden bruger, og man kan derved erstatte evt mail korrespondancer med en PB. Og så er det hele samlet i en smart og overskuelig oversigt.

Men okay vi har alle vores vinkel på livet, men hvordan skulle du også lære at se fidusen ved PB, hvis du blot har benyttet siden i 6 dage... Og det får mig til at tænke, hvordan du er kommet frem til dine meget aggressive konklusioner. Men det må du vide, og de står heldigvis for din egen regning...

De venligste glade hilsner
En PB luske tusker Smile 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion. Mit indlæg skyldes kun at flere og flere begynder at opleve en form for affiliate-kultur herinde. Behøver jeg ikke uddybe yderligere. Den er givet videre. Og dog. Du klikker på min og jeg på din, og så har vi lige lidt ekstra i kassen. Jeg er sgu egentlig ikke gal. Men bliver desværre lidt rørstrømsk, når man får mails om urent trav. Så synes jeg det skal stoppes. Du er måske uenig. Men for de mange seriøse brugere herinde, som betaler for et godt netværk, og for Aminos renomé - så skal det ikke kunne forekomme. Og her har jeg sgu nok kun fortjent 0 stjerner. Men det skal man nogle gange stå inde for. Det hedder rygrad.

Jeg tror ikke pa at nye iværksættere bevidst vil betale 3 hundrede og noget i kvartalet for luftkasteller. Og når Martin (the boss) skriver at der skal passes på med at handle herinde - så er det altså ikke uden grund. Så kan du mene hvad du vil. (Fuck - glemte vist et par kommaer her). De ved at der svindles. Og det kan man gøre noget ved.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Frank Louens:

Hej Fashion. Mit indlæg skyldes kun at flere og flere begynder at opleve en form for affiliate-kultur herinde. Behøver jeg ikke uddybe yderligere. Den er givet videre. Og dog. Du klikker på min og jeg på din, og så har vi lige lidt ekstra i kassen. Jeg er sgu egentlig ikke gal. Men bliver desværre lidt rørstrømsk, når man får mails om urent trav. Så synes jeg det skal stoppes. Du er måske uenig. Men for de mange seriøse brugere herinde, som betaler for et godt netværk, og for Aminos renomé - så skal det ikke kunne forekomme. Og her har jeg sgu nok kun fortjent 0 stjerner. Men det skal man nogle gange stå inde for. Det hedder rygrad.

Jeg ved ik, om det er klokken, eller om det bare er mig, som fatter hat. Men affiliate-kultur? Hvis man endelig vil have folk til at klikke på f.eks Adwords annoncer på sin blog, så er min påstand, at det er meget mere effektivt, hvis man får nogle venner til det, fremfor at kontakter folk herinde. Og jeg kender ik til problemet, men jeg vil da ik afvise det eksisterer. Men hva har det med annoncerne på Amino at gøre? Jeg er helt lost...

Amino har ingen chance for at stoppe urent trav. Sker det ik i PB herinde, så sker det over mail eller Skype. Så det er naivt at tro, at man ved at lukke ned for en smart funktion, kan komme et problem til livs. Det er lidt samme problemstilling med Christiania og stoffer. Lukker man Christiania, så flytter handlen bare ud i andre områder af KBH. Hvor der er en køber, der er der ALTID en sælger. Og misforstå mig ik, jeg synes ik stoffer er godt, men det er et glimrende eksempel på det, som du nævner...

Frank Louens:

Jeg tror ikke pa at nye iværksættere bevidst vil betale 3 hundrede og noget i kvartalet for luftkasteller. Og når Martin (the boss) skriver at der skal passes på med at handle herinde - så er det altså ikke uden grund. Så kan du mene hvad du vil. (Fuck - glemte vist et par kommaer her). De ved at der svindles. Og det kan man gøre noget ved.

 

Igen nu bliver det sort. Hvilke luftkasteller, og hvad har de med reklamerne herinde at gøre? Jeg er helt væk...

Hvis du ser på datoen for Martins indlæg, så vil du også opdage, at det strækker sig et par år tilbage i tiden, hvor der var et problem. Men der blive hverken snydt mere eller mindre på Amino, end på alle andre foraer eller online handelspladser ala DBA mm. Så som altid, så skal man uanset hvor man handler huske, at være opmærksom og tænke sig om. Men igen, hvad har det med alt det, som du nævnte i dit oprindelige indlæg at gøre? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Æv jeg får aldrig nogen mails om urent trav, betyder det så at jeg ikke er en af drengene? Wink

Trådstarter, jeg er faktisk heller ikke helt sikker på hvorfor du mener at pb'er kun for plusser ville stoppe dette eventuelle urene trav som du mener foregår der? Hvis man tjener en masse penge på at dyrke "en affiliate kultur" så skal 100 kroner om mdr vel næppe stoppe det?

Men der er jo så meget kvinder ikke forstår...

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må melde mig på holdet af folk, der forstår absolut ingenting - hvorfor er pb´er et problem? Dem, der vil snyde, snyder da lige præcis lige så meget pr mail eller telefon, som de snyder over pb?

Til gengæld kan man advare hinanden om snydere over pb, hvis man ser en bekendt, der er ved at indgdå en aftale med en, man selv har dårlige erfaringer med, kan man hurtigt sende en advarsel afsted - så som jeg ser det, kan en pb ligeså godt være med til at forebygge svindel.

 

 

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frank Louens:
Hej Fashion. Mit indlæg skyldes kun at flere og flere begynder at opleve en form for affiliate-kultur herinde. Behøver jeg ikke uddybe yderligere

Hvis du ikke uddyber yderligere skal du bare ikke forvente der er nogen der forstår hvad du fabler om.

Jeg synes det er fint alle kan byde ind på opgaver. Jeg har set flere der er blevet snydt, men ofte hænger der sammen med de har valgt nogen uden erfaring, referencer og til laveste pris. Køber man discount får man det oftest også, men det glemmer mange købere herinde.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Frank Louens:
Hej Fashion. Mit indlæg skyldes kun at flere og flere begynder at opleve en form for affiliate-kultur herinde. Behøver jeg ikke uddybe yderligere

Hvis du ikke uddyber yderligere skal du bare ikke forvente der er nogen der forstår hvad du fabler om.

Hvis man sammenholder med denne trådstart: http://www.amino.dk/forums/t/190980.aspx hvor rødvinen bliver åbnet, så er der måske en naturlig forklaring på det hele :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)