Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd, til at komme videre!! transport firma

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange gange siger det også får at presse dig, så bliv ved med at spørg ind til hvad der skal til får at i kan lukke en aftale.

Tl sidst kan de ikke sige nej.

Spørg spørg spørg,

Er der ikke noget du kan slå på som du kan gøre bedre, service, den måde man booker på, gratis indbæring, deres navn på bilen mv så du har noget modsvar til pris.


Hvad med at køre mad, kan ikke huske hvad de hedder men der er et stort firma hvor du også skal være selvstændig, tror bare du også skal køre lørdag.
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Eller aviser og blade, mener nok det er nat man suser rundt så det givet noget ekstra, benzinen er også billiger der :) og udgifterne er ellers de samme.
Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  DUC ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olina

Tak for de nye ting, tager dem til mig og prøver at få det med når jeg skal forhandle. Prøver også at høre de forskellige bladhuse om der skulle være noget at få... Tak endnu engang.

DBH, Dennis.

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

At starte en virksomhed i dag med det formål at transportere gods/produkter mener jeg er en meget dårlig idé. Det marked et dødt. Det er overtaget af enten meget store aktører (som kan overleve med stordriftsfordele) eller det er ”udliciteret” til virksomheder/chauffører udenfor Danmarks grænser. Kør en tur på motorvejen og se hvor mange lastbiler som kommer fra de baltiske lande, Tyskland, Bulgarien og Polen for eksempel.

Den del af transportbranchen som klarer sig rimeligt er dem som ikke transporterer produkter/gods, men personer. Nu tænker jeg ikke nødvendigvis på min egen, lidt aparte, form for persontransport, men på busselskaber . Mange af dem er ikke ramt af udenlandske udbydere/arbejdskraft, og de klarer sig faktisk ret godt.

Så mit råd til dig. Sælg lastbilen. Tag et buskort og køb en bus i stedet, hvis du nu vil have dit levebrød bag rattet. Kør skolebørn, skiturister eller pensionister til Harzen. Der tror jeg stadig man kan tjene ok.

Held og lykke

Bengt

Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  DUC ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bengt.

Jamen tak for det gode råd, det er blevet taget til efterratning, men nu er jeg ikke lige startet, har været igang siden 2006, så kender desværre godt markedet lige nu. Men endnu engang tak for rådet.. smil

De bedste hilsner

Dennis

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dennis:

Hej Bengt.


Jamen tak for det gode råd, det er blevet taget til efterratning, men nu er jeg ikke lige startet, har været igang siden 2006, så kender desværre godt markedet lige nu. Men endnu engang tak for rådet.. smil


De bedste hilsner


Dennis



Når du giver pris på fragt er det inkl afgifter og brandstof tillæg eller ekskl. ?

Dette er vigtigt også i prisgivning og om dem du er oppe imod er inkl eller ekskl.

Er de ekskl er det jo ikke den endelig fragtpris.

Det kører jo altid i procent som følger olie priser, derfor kunne du være lidt dyrer og så er prisen fast, ingen uforudsete udgifter det er altid en god ting.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Har du overvejet at satse på u. 3500kg?

Ikke fordi det er en guldgruppe, men der kan i mange tilfælde være god chance for en ret stabil indtægt.

Se evt her:

http://www.berendsen.dk/ledige-stillinger

Jeg mener også at vide at Måttexpressen benytter selvstændige vognmænd.

held og lykke

KMosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

de fleste kurer service der har selvstændige vognmænd er ikke værd at køre for, medmindre man er indstillet på at ende på en timeløn på under 70 kr, dog med undtagelser  3x34 det er dyrt at starte op men sidst jeg hørte fra deres folk tjente de ihvertfald stadig penge, der er også et firma der hedder RTC men det er lille bil, her koster det ikke det store at starte op og man kan tjene penge hvis man er dygtig  .

er det lastbil eller lille bil du køre ?

jeg ville personligt lave noget special transport af en art og ville finde mine kunder selv.

er du fræk kan du prøve at kontakte sælgere i forskellige butikker og tilbyde dem en procent del i kunder de sender til dig det er noget jeg selv har haft held med i et køkken firma, det kan som regl også skrue voldsomt op for prisene.

en anden ting jeg har tjent gode penge på er at køre for folk og butikker der sælger kunst de giver som regel også gode penge for transport mod at du altid har masser af udstyr på bilen til at beskytte varene og det er sjovt nok noget næsten ingen kurer service har

gulvafdækning og vare  indpakning er et must på enhver flytte/kurer bil det er noget der gør at kunderne kommer igen og anbefaler dig til andre 

Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  DUC ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Bengt, Olina, kmosen og jonas33.

Jo det er fint med busserne, og jamen mine priser er ex moms intet andet. Og jeg har lige sendt mail til berendsen så nu må vi se.

Men ja jeg vil kører både store og små grundet at så vil man stå stærker overfor forskellige opgaver.

Og jeg er ikke så meget for 3x34, men ja en god mulighed hvis der ikke er andet.Smil Og kan godt se muligheder i at kører kunst eller auktionhuse eller andet specielt..

Super TAK for jeres indlæg, der er noget at arbejde videre på, fedt..

De bedste hilsner

Dennis.

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)