Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger netværk, sparring i midtjylland...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen derude, der ligesom jeg er i opstatsfasen af selvstændig virksomhed, og som søger netværk - sparring???

Jeg påtænker, at starte webshop og senere at åbne detail butik med samme varesortiment.

Jeg søger andre i samme båd, hvor vi kan sparre, motivere hinanden, og udveksle erfaring.

Med venlig hilsen

DSN

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det er lettere at respondere på, hvis du anfører en branche? - Bare en tanke.

Held og lykke

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv i opstartsfasen af en skribentvirksomhed. Jeg regner med at gå på markedet mellem den 21. marts og 1. april, så jeg ville være lykkelig for et netværk.

Jeg ved ikke, om jeg helt vil passe ind idet min side ikke bliver en webshop, men et netværk kan aldrig skade - især ikke fordi jeg også satser på at skrive produktbeskrivelser.

Selvom det ikke er en webshop som jeg starter, er der jo også mange formaliteter, som jeg skal have styr på, så sparringspartnere ville være rart. Jeg tænker foreksempel på regnskab, skat osv.

Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder bestemt interesant :-)
Hvilket område er du fra og hvilken branche har du planer om at gå ind i?

Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lidt lige som dig, at det er til sparring om alt overordnet skat, regler, markedsføring, SEO, medarbejdere, pc-problermer og MEGET MEGET mere, og derfor branche måske ikke så relevant.

Jeg er fra Vestjylland, men tænkte at hvis vi kunne blive en lille flok, der mødtes i Herning måske 1-2 gange om måneden.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vedr. netværk i det Midtjyske er FCM rigtig gode. Se her under;

--------------------------------------------------------------------------------------------

Invitation til Store Netværksdag, torsdag den 18. april 2013

Mød nye relationer eller vis dit produkt frem til Store Netværksdag. 

Det sker torsdag den 18. april på MCH Arena kl. 09.00 – 12.00

Igen i år inviteres til netværkssamling, når Store Netværksdag løber af stablen torsdag den 18. april. Endnu engang bliver omgivelserne MCH Arena, men i år er arrangementet flyttet ned i foyeren i stueplan og dermed også mulighed for stande udenfor (Biler andet?)

I forhold til efterårets arrangement er nye samarbejdspartnere i 2013 Erhvervsrådet Herning, Ikast-Brande samt Google Danmark. Store Netværksdag har igen i 2013 fokus på, at deltagerne får mulighed for at ”skabe nye relationer” – og et åbent sind og ja-hatten er et must.

 Mød nye relationer på tværs af kommunegrænser, brancher og ikke mindst  by Browse to Save" id="_GPLITA_0" href="http://www.linkedin.com/groupItem#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6Mjk4OTg6MTI4NzpwYXNzaW9uOjcyOTk3MTViOWJhYjk1NTM0MDBmY2E2ZmUwOGIxN2ZkOnotMTA2My0xNDI2ODI6d3d3LmxpbmtlZGluLmNvbToyOTMwNTowZDJhOWYzZmJiYWM1NjI1NjkzZjhlMjFkN2YyNjMxZA">passion – ved efterårets arrangement deltog 176 virksomheder – vi forventer det dobbelte den 18/4 2013.
 Netværkssamarbejdet omfatter netværk/virksomheder fra hele region Midt- og Vestjylland – over 1.800 virksomheder inviteres.
 4 x netværk:
o de virtuelle muligheder der er for relations udvikling 
o personligt via din deltagelse,
o stand/udstilling
o Eller via et 15. min. møde med udvalgte deltagere/virksomheder
 Det er i de nye relationer det uforløste potentiale ligger.
 Der udsendes deltagerliste efter sidste tilmelding torsdag den 27. marts 2013, hvorefter du kan vælge op til 5 virksomheder du ønsker et møde (15 minutter) med på Store Netværksdag. 
 Agenda udsendes primo april måned 2013. 

Bemærk at en standplads koster kr. 1.500,- + moms. Skiv i tilmeldingen hvis du ønsker standplads.

Der udsendes deltagerliste efter sidste tilmelding torsdag den 27. marts 2013, hvorefter du kan vælge op til 5 virksomheder du ønsker et møde (15 minutter) med på Store Netværksdag. Agenda udsendes primo april måned 2013.


Store Netværksdag er et regionalt samarbejde mellem: 
Business in Sport, Relationsfabrikken, Google Danmark A/S, Erhvervsrådet Herning & Ikast-Brande samt FCM Netværk. 

Alle er velkomne….også Linkedin  by Browse to Save" id="_GPLITA_1" href="http://www.linkedin.com/groupItem#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MzUwODQ6MTYyNjptZWRsZW1tZXI6YTQ4NTZmZTY0YzdkZmY4ODE1MjczNmVmZDkwNzNkODc6ei0xMDYzLTE0MjY4Mjp3d3cubGlua2VkaW4uY29tOjM3NTI3Ojg0Y2ViMDZlMWE5MjI0YzY1MzVkMTNmZGIwZjMyMGM0">medlemmer....

Del gerne til dit netværk

Vil du deltage - send mail til Jan Lindegaard, jlg@fcm.dk

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne da også helt sikkert være frisk på at være med i et netværk i midtjylland...

Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlægget. Jeg har meldt mig til... Hvad med i andre? Vi kunne jo alle mødes der et sted og få en lille snak.

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
God ide! Måske kunne man mødes og sparre med hinanden før/efter et iværksættermøde som der er en del af I Herning? Bl.a. på Teko, hvor der afholdes korte sessions for start-up eller hos Skat, der gør nogenlunde det samme... Jeg vil I hvert fald gerne på et tidspunkt! Er i den tidlige startfase af projektet pt.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Passioneret iværksætter...
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)