Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en frivillig skribent?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej amino'er

Jeg er en 20-årig statskundskabsstuderende på 4. semester. Jeg søger et frivilligt job som skribent, eftersom jeg regner med at tage en kandidat i en mere journalistisk retning. Jeg har arbejdet hos AU studieadministration, og arbejder nu hos Shoptimizer. Her er jeg Project Coordinator, hvilket primært består i, at kvalitetssikre og korrekturlæse vores rapporter. Jeg har altid fået topkarakterer i skriftlig såvel som mundtlig dansk (og engelsk), og er en velformuleret, pligtopfyldende og ambitiøs pige.

Hvis ovenstående informationer vækker interesse, så kontakt mig endelig!
Håber at høre fra dig.

De bedste hilsner
Anne Vium

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne
Min kæreste og jeg har en blog, som vi netop er ved at genopstarte, som omhandler hvordan man kan leve mere luksusagtigt selv uden det store pengebeløb. Du er velkommen til at skrive til mig på schadegg@live.dk hvis det kunne have ingeresse.
Mvh
Martin
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Anne

Du skulle overveje at skrive for dig selv i stedet, det vil være en god investering i din fremtid.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Hvis rejser til eksotiske steder, ferier med vandsport og destinations beskrivelse har din interesse at skrive om
kan jeg rigtig godt bruge en skribent der også behersker engelsk til et blog projekt.

Det drejer sig både om rewriting og korrektur af gamle artikler men også nye artikler som du selv kan researche dig frem til.
Har du selv erfaring fra rejser er det kun en fordel men ingen betingelse for at du kan skrive om det. 

Sitet havde ca. 4.000 unikke læsere/år i 2011 og 10.000 i 2012. Det ser ud til at vokse stille og roligt dag for dag.
Du får naturligvis cc på alt hvad du udgiver i projektet. Vi er et par stykker som bidrager frivilligt p.t.
Jeg har dog en ambition om at projektet en dag vil kunne give et afkast hvorfor jeg gerne tilbyder en ejerdel.

Skriv endelig hvis du vil høre nærmere.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Nu får du sikkert en masse henvendelser fra folk der vil have dig til at skrive på deres blog med 2 besøgende om måneden ;-) Så jeg anbefaler dig at starte op med at tage penge for at skrive i stedet for. Tjek 'Jeg har et godt tilbud til dig sektionen' ud, så kan du få et indtryk af prisniveauet.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Tak for de mange henvendelser! Det er fedt at kunne tilbyde så populær en service som studerende :-)
Også tak til dig, Erik Hamre, for dit gode råd. Det kan der bestemt være noget om. 

Efter at have skrevet dette indlæg er det gået op for mig, hvor stor interessen er for den slags tilbud.
Derfor har jeg valgt at tilbyde det samme, men ikke helt gratis. Hvis det stadig har interesse, så send mig en privat besked, hvor du gør opmærksom på, at du har set dette svar. 

De bedste hilsner
Anne 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 11 person

Du er lækker.

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:

Du er lækker.

 

Mads dog :-)

Jeg betaler gerne, hvis teksten er go, du kan se min blog her, og det handler om herre mode og undertøj :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Har du nogle bestemte områder du helst vil skrive indenfor ?
Hvad med nyhedssite, kan det have interesse?

Send mig en mail til mj @ pezzo.dk, så tager vi den derfra ;-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:

Du er lækker.

Det er fandme sjovt Yes

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)