Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kedelig it-nørd uden visioner og uden initiativ søges til partnerskab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvfølgelig er det ikke sådan en person jeg søger! Er du derimod en it-nørd med masser af visioner, og masser af gå-på-mod. Med evnen til at programmere flotte spændende og funktionelle Apps.. Så er det måske dig jeg mangler. I starten skal Du have lyst til at arbejde med projektet i din fritid og i tæt samarbejde med mig, så det er en fordel at du er fra Odense/Fyn området, da jeg selv bor i Odense. Da jeg ikke har nogen penge, kan jeg ikke tilbyde dig noget for arbejdet. Du vil derimod blive medejer på lige fod med mig, og forhåbentligt komme til at høste godt den vej.

Jeg har skrevet lidt om mit projekt i et andet forum her på siden, som kan give dig en lille bitte idé om hvad det er jeg går og roder med. Er du oprigtig interesseret i at høre mere, er jeg selvfølgelig 100% klar på at dele mine tanker.

http://www.amino.dk/forums/t/189669.aspx#1274293

For at min idé skal kunne søsættes, kræver det at jeg kan få nogle af de store velgørenhedsorganisationer med på idéen. Derfor er jeg pt ved at tage kontakt til en række af de største for at høre hvad de synes. Det er meget spændende hvad de siger. Hvis de er med på den, ser jeg uanede muligheder for min app.

Kontakt mig gerne i privat besked hvis du er interesseret.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende - god jagt og jeg håber det lykkes for dig

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)