Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan tilbyde at lave et årsregnskab til billige penge?

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes..mabill...det hører ingen steder hjemme..og slet ikke i din tråd.

 

Peter

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mabill, selvfølgelig :-)

Jeg ville blot advarer, inden du får betalt....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du fik jo et par forslag via mig på navne du kan søge - men selvklart synd hvis trådens gang betyder at de som kunne tilbyde ikke gør det. Du fik også forslag om agera.dk og også freelancer herinde er mulighed - begge er amino 

Uanset hvad - så er det vigtigt du vælger det du har behov for og dermed muligvis jo bare skal ha en dygtig økonomiperson til at udføre det - mange af revisorerne har ofte netop også helt almindelige økonomi personer tilknyttet - til lavere pris end for en uddannet revisor

Prøv http://www.agera.dk/ 3 gratis tilbud og evt http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx  for tilbud - og så kan du jo altid google vedkommende og se om der er lidt gode referencer at hente. Hvad betaling angår, kan man ofte betale ved modtagelsen - også fordi en pris kan være inden for et område kr xx til kr yy indtil opgaven er helt kendt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jane,

Du er velkommen til at kontakte os for et konkret overslag på opgaven.

Generelt skal du passe på med at efterspørge en "billig revisor", for vælger du blandt de billigste på markedet, så bliver din rådgivning ofte derefter. I mange tilfælde måske endda direkte forkert eller mangelfuld.

Vi er ikke de billigste på markedet, men har stadigvæk gode priser, og holder fokus på at yde en høj service og god kvalitet.

Du er velkommen til at skrive via hjemmesiden www.123regnskab.dk, men kan også ringe direkte til Revisor HD-R Dorte Bruun, tlf. 29 90 51 01, som i øjeblikket varetager alle nye kunder hos os.

PS. Tak til John/Cookie for din anbefaling af os! Yes

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

Jeg kan lave dit årsregnskab for billige penge, og med hurtig levering - i forvejen har jeg 3 vinduespudsere som kunder, så branchen er ikke ukendt.

Jeg kan kontaktes på mail@aarhusregnskab eller 2764 0076 - eller via www.aarhusregnskab.dk.

Mvh. Martin Johansen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Fra  LynRegn Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens hjælpe dig med at udarbejde dit årsregnskab samt dit udvidet-selvangivelse for 2012 og diverse opgaver, hvis du kan/vil sende disse materielle til mig:

Alle dine daglige bilag (hvis du ikke har bogført dem endnu).

Saldobalancen pr. 31-12-2012 (hvis du har bligene bogført og har dem i systemmet).

En kontoudtog for hele regnskabsperioden.

Din udfyldte kørbog.

Diverse kontoudtog fra dine leverandører.

Vi skal nok finde en god pris til dig.

Kontakt mig venligst pr. E-mail: lynregn@ynregn.dk eller mobil: 24 64 92 46

Venlig hilsen

Farid Zahidi

Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

J. Christiansen:

Nu har vi så haft kontakt. 

Men jeg kan godt forstå, at du gerne vil glemme alt om, at du modtog penge for et regnskab, som du aldrig lavede ^^

J.C. : Du er ikke alene i den båd! Jeg har også penge i klemme hos det tidligere PP Consult. Det er muligt, at du er dygtig Peter, men vil du ikke godt finpudse dine evner i at levere varen? Savner sgu lidt de 10 kilo du snuppede fra mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm..havde ellers valgt i første omgang ikke at kommentere dette sidste indlæg, men idet Amino åbenbart mod politikken herinde, ikke kan finde

ud af at slette dette indlæg, følger hermed en kort kommentar:

Regnskab blev lavet for 1 år..og det andet år blev ikke afsluttet, idet du aldrig svarede på nogle spørgsmål med hensyn til valutadifferencer bogføring/bank.

At jeg desuden lavede flere års regnskaber, forhandlede med advokat mv. gratis, da din makker døde i jeres I/S, melder din historie intet om. 

Hvis du mener at have penge i klemme kære Michael, må du henvende dig til kurator i konkursboet PPConsult ApS.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

J Christiansen.

Det er ikke tilladt at hænge firmaer eller personer ud på Amino.dk

Vh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)